a to myślisz że kryzys dotknie tylko odzież i smartfony?optymista
![]()
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Jesteś mocno przewidywalny w tych porównaniachPorównujesz jabłka z gruszkami. Fajny (prawdopodobnie), kompaktowy zoom firmy trzeciej, z całą serią kompromisów jakościowych (materiały) i użytkowych (limitery, długi koniec itp.) porównujesz z wołem roboczym RF, profi eLką, pancerną, z dłuższym zakresem itp. A tak do Sony GM za prawie 13 tys. PLN porównać nie łaska? W Canonie masz przynajmniej rynek wtórny jak dzwon, jasnych zoomów 70-200 od groma, każdy znajdzie coś dla siebie i w różnych pieniądzach.
Akurat mam i używam cały czas Canona 70-200 2.8 L USM ISTak więc niejakie porównanie mam, bo mam również i używam Tamronika 28-75mm F/2.8 Di III RXD, który mówiąc szczerze pod względem ostrości nie ma się czego wstydzić a nawet rzekłbym , że jest świetny
Noszenie Canona ze sobą to mówiąc szczerze mordęga z uwagi na wymiary i wagę
![]()
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
musi być duże i ciężkie, inaczej nie jest profi![]()
qrcze, to chyba zwrócę Rf 70-200 2.8 L bo jest względnie male![]()
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
To zależy, ślubaski poszły w dół, moda praktycznie nie istnieje, gastro też szlag trafił, eventy podobnie. W niszach typu produktówki czy architektura jest dalej ruch - może nie aż tak duży jak pół roku wcześniej, ale nie ma dramatu. Większość pro których znam tak czy siak dość ostrożnie podchodzi do tematu upgrade'ów, bo to sporo podnosi koszty stałe i wbrew temu co mówi marketing niewiele daje w zamian.
100-500 to ciekawe szkiełko, f/7.1 nie boli aż tak nadto - w przypadku zoomów ze świecą szukać jasnych konstrukcji, a targanie gruzów typu f/2.8 nie należy do najprzyjemniejszych. W odniesieniu do poprzednich postów - jakim cudem mówicie, że f/7.1 to ciemnica, skoro konkurencja oferuje f/6.3. Jaka to różnica, ISO 12800 vs 8000? To szkła do pracy przy świetle dziennym i serio nawet domknięcie do f/8 w takich warunkach nie boli.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto