A to ciekawostka, bo w innym systemie są wychwalane. https://dariuszbres.pl/pojedynek-500-4/ (wyjątkowo skromnie się tu rozpisał, generalnie pisze bardzie obszernie - patrzcie inne testy) AF jest podobno identyczny z Nikkorem 500/4, a on jest błyskawiczny.
Inne tele Sigmy też są chwalone za szybkość AF, stałka 135/1.8 czy zoom 70-200/2.8.
Winny jest system PDAF?
Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...
Ostatnio edytowane przez jotes25 ; 27-11-2020 o 10:02
Niczego to nie zmienia. 1 czy 0 czy 20. Ja do dnia dzisiejszego nie obrobiłem zdjęć z zawodów deskorolkowych z września, ponieważ mam 4000 zdjęć z dwóch dni, gdzie około połowa to pochodna pracy 11FPS/s, ale Sony A6600 tak ma, że przy 11FPS nie ma blackoutu, chociaż jest i tak jest lag, ale to przez EVF.
Canon R6 pokonał Sony A9II, ale dostał baty od OM-1, które po krótkim panowaniu zostało zdetronizowane przez A1
Just Impress Me by TPS
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Rozmawiałem z Canon UK nie dalej jak kilka dni temu i zapytałem się na infolinii o Tamrona oraz Sigmę. Niejaki Rimi powiedział, że szkła RF oraz wskazane EF współpracują bez problemów z R6, zapewniając stabilne 12 FPS/s. Uprzedził, że Canon nie gwarantuje pełnej współpracy 12 FPS/s z Tamronem i Sigmą. W fotografii sportowej to ma olbrzymie znaczenie.
Canon R6 pokonał Sony A9II, ale dostał baty od OM-1, które po krótkim panowaniu zostało zdetronizowane przez A1
Just Impress Me by TPS
Dokładnie. Co miał powiedzieć?
Na pewno szkła firm trzecich nie wykorzystują 100% wszystkich możliwości AFu, ale to są raczej jakieś niuanse. Z tego co obserwuję to ludzie zgłaszają problemy tylko przy niektórych obiektywach. U mnie sigmy art 35 i 50 na R działają nie gorzej niż Canony. Trzeba też pamiętać, że najczęściej zestawiamy ze sobą obiektywy klasy L i wspomniane S i T jako ich tańsza alternatywę. Na pewno są sytuacje o krytycznym znaczeniu skuteczności AF w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych, czy sprawności w śledzeniu bardzo szybkich obiektów i wtedy warto wybrać droższy oryginał.
Miłego dniamoja www