Cytat Zamieszczone przez taniFotograf Zobacz posta
Wiele osób twierdzi, że Canon R5 powinien przyjmować zwroty z powodu problemów z przegrzaniem. Czy wypuszczenie aparatu w takim stanie jest etyczne? Zawodny, wymagający 2-6 godzin, aby ostygnąć. Czy zrobiono to celowo? W tej chwili nie wygląda to dobrze dla firmy Canon. Na amazonie trzeba czekać 2 tygodnie na wysyłkę możliwe że pracują nad rozwiązaniem
Wszędzie na świecie trzeba czekać. Pierwsza partia szybko została wyprzedana a kolejna dostawa pod koniec sierpnia. To już było wiadomo od dawna.

I najważniejsza kwestia. Tamten wątek na forum odnośnie przegrzewania się w menu przy WiFi to jakiś trol. Nic takiego nie ma miejsca! Sprawdziłem. Odpaliłem WiFi, połączyłem się z telefonem, aparat nawet nie jest w menu nawet, non stop na podglądzie, tryb 4k hq. Ciężko wyczuc jakiekolwiek ciepło. Licznik nagrania cały czas pokazuje tyle samo.