https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Jak w R (R5) działa tagowanie zdjęć GPS przy użyciu apki na smartfona. Nie chodzi mi o jakiegoś trackera i potem tagowanie zdjęci, tylko rozwiązanie real-time - chyba apka Canon ma taką funkcjonalność.
Pytam z ciekawości, bo dla mnie to ważna funkcja a w Sony w dalszym ciągu potrafi kuleć (to znaczy nie po każdym włączeniu aparatu następuje ustanowienie linku BT ze smartfonem). Czasami trzeba apkę na smartfonie restartować.
Okrutnie mnie ten R5 kusi...
p, paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Konieczność budzenia apki w iOS to wyłącznie wina programistów Sony, którzy od kilku lat nie potrafią odpowiednio skorzystać z dostępnego w iOS API właśnie do tego służącego.
Inne apki jakoś sobie z tym zupełnie bez problemu radzą.
p,paw
--- Kolejny post ---
Wcale się nie dziwię.
Mnie na chwilę przeszło. Wyszło mi, że musiał bym dopłacić do tego interesu jakieś 20k. Nawet jak na fanboja to trochę sporo ;-)
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
https://www.eoshd.com/news/this-is-m...ideo-evidence/
Jesli już było to sorki bo dokladnie nie śledzę watku o R5
Ostatnio edytowane przez Marcinus ; 25-08-2020 o 17:50
Canon EOS R + C RF 24-105/4L; C 100/2.8 L Macro; C 70-300/4.0-5.6 II
Ogólnie było.
Już od dawna wiadomo, że to programowe ograniczenia.
Ciekawe co teraz zrobi Canon. Niby w kolejnym sofcie mają zwiększyć czasy nagrywania ale pewnie nie o tyle ile chcą ludzie. Tak czy inaczej duża wtopa.
Za dobra kamerę zrobili po prostu. Zbyt wypasioną. Bez ograniczeń faktycznie nie było by sesnu kupować sprzętu z serii Cimena EOS.
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 25-08-2020 o 22:50
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
A jakie to jeszcze względy decydują?
Ergonomie można poprawić odpowiednimi uchwytami.
AF dużo lepszy w R5 (tak wiem, pro nie używają niby AF, ale nie używają bo jest zawodny. Przy takim jak jest w R5 zaczna)
Stabilizacja? Profesjonalne kamery jej nie mają.
Filtry szare załatwiamy adapterem.
Jak dodadzą clog 2 i 3 do R5 to już będzie wszystko lepsze.
Ograniczenie to tylko czas nagrywania.
AFa rzadko używam (i nie dlatego że jest zawodny, bo w C jest świetny), ergonomia to zupełny fundament i gadanie o "poprawianiu" to przepraszam ale strata czasu, brak XLR, brak filtrów ND, brak możliwości nagrywania dłuższych sekwencji, brak wyjść SDI itd. po prostu brak wszystkiego co jest potrzebne do pracy. Mam bezlustra ale do nagrań i tak używam kamer i planuję kupić kolejne.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Stojąc przed wyborem nowej kamery, przez chwilę pomyślałem o R5. Jednak zdrowy rozsądek wziął górę i wybrałem BMPCC 6k bo to jednak kamera. Jak przyjdzie czas na zmianę aparatu, to najpewniej będzie to R5, który kamerą jednak nie jest i nie będzie.
5D + BG-E4 / 70D + BG-E14 / 40D + BG-E2N / 24 L TS-E / 24-105 L / 100-400 L / 50 1.8 / 10-18STM / Benro C-269M8 +B1 / YN600EX-RT + YN-E3-RT