Ale że co, będziesz kręcić ślub w 8K czy może 4K120fps? W sumie spoko, stawiasz aparat w jednym miejscu i potem w postprocesie przekadrowujesz, robisz zbliżenia itd. Albo slow mo kiedy młodzi mówią "TAK". Najwidoczniej to nie jest aparat przeznaczony do rejestracji koncertów czy ślubów, ale jak Wam profesjonalistom potrzeba ciągłego ujęcia w wysokiej rozdzielczości, to może czas pomyśleć o np. Red 8K? To spokojnie pociągnie 8K60fps dłużej niż R5. Mogę się założyć, że gdyby w R5 było aktywne chłodzenie, to wszyscy by narzekali że to przecież miał być ML - czyli mały i kompaktowy a nie takie bydle z wiatrakiem, bo przecież skrót ML oznacza Mini-Light!
Osobiście będę zawiedziony, jeśli przy 4K24fps nie dociągnie do tych umownych 30 minut, bo na zdrowy rozsądek 4K120 i 8KRAW jeśli potrzeba to raczej w ujęciach max 2-3 minuty.