Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51

Wątek: Canon 5D mark II czy Canon EOS RP

  1. #1
    Awatar igła
    Dołączył
    Dec 2012
    Miasto
    Łódź
    Posty
    8

    Domyślnie Canon 5D mark II czy Canon EOS RP

    Witam wszystkich .
    Obecnie od kilku lat mam Canona 5D mark II zrobił już trochę zdjęć i mam zamiar wymienić go na bezlusterkowca Canona EOS RP. Nie jestem zawodowcem fotografia to moje hobby i pasja. Szkiełka mam jakieś, więc by można je wykorzystać. Zwracam się więc do wszystkich, którzy takie przejście zrobili lub może mają zamiar zrobić. Jak byście radzili? Może zostać przy lusterku tylko innym? Czy iść w nowe rozwiązanie. Dziękuję za wszystkie rzeczowe rady i podpowiedzi. Pozdrawiam.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Miasto
    Poznań, WLKP
    Posty
    2 245

    Domyślnie Odp: Canon 5D mark II czy Canon EOS RP

    Jeżeli już musisz iść w bezlusterkowiec, bo taki przecież aktualny trynd, to poczekaj, aż ten RP będzie w cenie adekwatnej do możliwości i jakości. Czyli 2000 PLN. Tylko, że po 5d2 jak to weźmiesz do ręki,to możesz się brzydzić.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 405

    Domyślnie Odp: Canon 5D mark II czy Canon EOS RP

    Cytat Zamieszczone przez igła Zobacz posta
    Witam wszystkich .
    Obecnie od kilku lat mam Canona 5D mark II zrobił już trochę zdjęć i mam zamiar wymienić go na bezlusterkowca Canona EOS RP. Nie jestem zawodowcem fotografia to moje hobby i pasja. Szkiełka mam jakieś, więc by można je wykorzystać. Zwracam się więc do wszystkich, którzy takie przejście zrobili lub może mają zamiar zrobić. Jak byście radzili? Może zostać przy lusterku tylko innym? Czy iść w nowe rozwiązanie. Dziękuję za wszystkie rzeczowe rady i podpowiedzi. Pozdrawiam.
    RP jest raczej dedykowany dla tych, którzy wchodzą w FF.