Fajne, ale....niepotrzebnie wzrok skierowany w obiektyw. Może być zamyślony i skierowany w bok. Za dużo światła, pomyśl o “światłe Rembrandtowskim” http://blog.digital24.pl/2019/11/28/...afii-poradnik/ , albo bardziej REMBRANDT + światło TYLNO-BOCZNE (jedno , albo dwustronna kontra z tyłu) https://vgolitsyno.ru/pl/rembrandt-o...osveshcheniya/
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
Dzięki @candar za uwagi... w tym przypadku głównym swiatłem była parasolka 150cm stąd tyle swiatla, swiecilem nawet krawędzią żeby go było mniej ale ściany odbily. Na światło tylno boczne był softbox deep octa.
Następnym razem na główne światło wezmę deep octe80 z gridem a na tylno boczne założę sama reporterkę.
A tak wyglądał backstage.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Pezet85 ; 10-11-2020 o 19:46