orygnalne ujecia . Swieze , niebalnalne . Fajnie sie oglada.
orygnalne ujecia . Swieze , niebalnalne . Fajnie sie oglada.
Bardzo dziekuje za pozytywny feedback, kolego.
Na ponizszym zdejciu jest moj banalny autoportret "przez fasole". W samym centrum Chicago jest Millenium Park przy Michigan Ave, jedna z atrakcji jest srebrzysta, duzych rozmiarow fasola (info dla tych co tam nie byli) gdzie odwiedzajacy musza sobie zrobic selfie, fotografujac swoje odbicie. Wiec zrobilem i ja. Pentax na pewno ale jakim obiektywem nie pamietam. Na pewno jakas stalka 50 lub 35. Niedoskonalosci mojego odbicia sa spowodowane wszechobecnymi sladami paluchow na sreberku fasoli
![]()
__________________
Nastepne 3 obiektywy
Bez dwoch zdan jeden z najlepszych malych manualnych zoomow z funkcja macro jakie mialem.
Tamron Adaptall-2 SP 35-80 2.8-3.8 Mod.01A
Nastepny Tamron, znacznie mlodszy bo chyba z 2008 lub 2009 roku
Tamron Adaptall-2 SP 90/2.8 Macro 1:1 Mod52B, bardzo dobry do portretu, piekny bokeh
Zeiss robiony przez Cosina Planar 85/1.4 T* ZK
![]()
Ostatnio edytowane przez trumil9 ; 07-12-2019 o 06:55
__________________
Pierre Angénieux. Obiektywy robione z soczewek przeznaczonych do profesjonalnych kamer filmowych (Hollywood), takze dla sprzetu optycznego wykorzystywanego przez programy NASA. Na systemach mocowania do kamer filmowych zupelnie sie nie znam ale czesc produkcji soczewek zostala wykorzystana w aparatach fotograficznych, przede wszystkim EXA/Exacta, Topcon. Niewielka ilosc obiektywo wykonano z mocowaniem M42. Obiektywy z tymi soczewkami odznaczaly sie niezwykla plastyka i odwzorowaniem kolorow, ala tez mialy wielka wade, nalozone powloki na soczewki byly tak miekkie, ze mogly ulec latwemu uszkodzeniu przy nieumiejetnym czyszczeniu. Nie wiem jakie sa teraz adaptery aby zalozyc obiektyw z mocowaniem EXA/Exacta, ale wtedy znajomy mi zrobil prototyp, ktory pozwalal na ostrzenie tylko w zakresie od 20 do 90cm. Zdjecia nizej robione 135/3.5.
![]()
__________________