Tak się zastanawiam, czy mimo, że dostałem już od nich zwrot na konto, nie wystawić im adekwatnej opinii? Zamówienia nie zrealizowali, kasę przetrzymali, a towar (przypominam, że w moim przypadku nie chodziło o R6) na stornie nadal opisany jako "magazyn dostawcy". A w mailu napisali wprost, że nie są w stanie zrealizować zamówienia, ze względu na brak towaru w magazynie dostawcy...
Ja już tez skutecznie wyleczyłem się z zakupów u nich. Tym bardziej, że jakiejś fajnej promki to ja u nich w ogóle nie pamiętam.
Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętnościNiestety ja mam tylko chęci
galeria na forum Canon-board
galeria na stronie lotnictwo.net.pl
galeria.solti.pl
Obsługa klienta Canona jest mocno nieogarnięta.
Najpierw zwrot kasy za R6 w ich sklepie, dwa razy musiałem o to dzwonić.
2 tygodnie temu zarejestrowałem aparat na cashback i do tej pory nic nie wiem. Strona z logowaniem żeby sprawdzić stratus nie działa (widocznie konto wygasło), dzwoniłem do obsługi, polecono mi napisać do nich mail i mają się odezwać w ciągu kilku dni.
Serio, tak to wyglada u największego producenta aparatów?..![]()
Na cashbacki czekałem i po 2 miesiące... z czym to zjejść...