Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: iMovie - problem z efektem "negatyw"

  1. #1

    Domyślnie iMovie - problem z efektem "negatyw"

    Jestem początkującym "filmowcem" i aktualnie używam do obróbki programu iMovie. Ostatnio wpadł mi w ręce stary film wywołany w negatywie. Pewnie ktoś nie miał odczynników do "odwrotki" lub nie wiedział jak wywołuje się takie filmy... no i jest jak jest. Zadowolony zdigitalizowałem ten film i zadowolony przystępuję do obróbki w efektach - "negatyw", w moim iMovie a tu zonk. Ten i jeszcze kilka innych (w sumie 5 z 20) nie działa! Co może być tego przyczyną i jak rozwiązać ten problem? Jak to się objawia? Ano - wchodzę w te efekty i ukazuje się mozaika z tymi efektami. Przy czym ostatni na dole rząd jest nieaktywny a są w nim m/inn. najważniejsze efekty, na których najbardziej mi zależy a są to: sepia, czarno-biały, negatyw...
    Co robić?

  2. #2

    Domyślnie Odp: iMovie - problem z efektem "negatyw"

    Nikt nic nie pomoże?
    Teraz mam jeszcze jedną zagwozdkę bo chciałem uaktualnić "iMovie" i nie ma już nic. Dostałem powiadomienie, że nie jestem pierwszym właścicielem tego komputera i nie przysługuje mi bezpłatna wersja tego programu (!). Kompa dostałem od syna będącego za granicą. Czy da się jakoś kupić ten program bo moje poszukiwania spełzły na niczym?

  3. #3
    Coś już napisał Awatar Kredek23
    Dołączył
    Mar 2013
    Miasto
    Andrychów
    Wiek
    63
    Posty
    67

    Domyślnie Odp: iMovie - problem z efektem "negatyw"

    Spróbuj poszukać na innym forum:
    https://myapple.pl/forums/forum/37-wideo/

  4. #4

    Domyślnie Odp: iMovie - problem z efektem "negatyw"

    Problem rozwiązany!
    Uaktualniłem program operacyjny do "Catalina" i ponownie wgrałem uaktualniony "iMovie" ale wcześniej trzeba było usunąć stary. To ważne!
    Na tamtym forum, niestety temat wisiał 1,5 miesiąca i nikt nic nie napisał.
    Dzięki za odzew!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów