Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Canon 18-135 IS USMnano pytanie o focus

  1. #1

    Domyślnie Canon 18-135 IS USMnano pytanie o focus

    Hej!

    Posiadam Canona 200D i chciałbym zamienić kitowca 18-55 IS STM na jakiś bardziej uniwersalny obiektyw. Do gustu przypadł mi kitowy obiektyw z 80D 18-135 IS USMnano, ale jest dostępny kilka stówek taniej ten sam obiektyw, tylko z STM. Moje pytanie brzmi, czy warto dokładać do mechanizmu USMnano? Chodzi o wykorzystanie tego obiektywu w filmowaniu. Nowy na allegro około 1200zł z USM, używka za około 800zł z STM. A może coś innego byście polecili? Jestem amatorem, początkuję.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 872

    Domyślnie Odp: Canon 18-135 IS USMnano pytanie o focus

    Cytat Zamieszczone przez TakaShi88 Zobacz posta
    Hej!

    Posiadam Canona 200D i chciałbym zamienić kitowca 18-55 IS STM na jakiś bardziej uniwersalny obiektyw. Do gustu przypadł mi kitowy obiektyw z 80D 18-135 IS USMnano, ale jest dostępny kilka stówek taniej ten sam obiektyw, tylko z STM. Moje pytanie brzmi, czy warto dokładać do mechanizmu USMnano? Chodzi o wykorzystanie tego obiektywu w filmowaniu. Nowy na allegro około 1200zł z USM, używka za około 800zł z STM. A może coś innego byście polecili? Jestem amatorem, początkuję.
    Ten obiektyw trafił w sumie do mnie przez przypadek i za chwilę pójdzie dalej w świat, zbyt wiele zdjęć nim nie zrobiłem ale przy filmowaniu sprawdza się świetnie. Af jest genialny, dużo lepszy niż w STM. Na początku myślałem że obiektyw jest uszkodzony i nie działa AF. Dodatkowo masz możliwośc podpięcia PZ-E1 - tego nie mam i nie wiem jak to działa

  3. #3

    Domyślnie Odp: Canon 18-135 IS USMnano pytanie o focus

    Na pewnej grupie wideo jeden typ odradzał mi inwestowanie w kitowy obiektyw i polecił w tej samej cenie Sigmę 17-50 F/2.8 jako również bardzo uniwersalny i wiele lepszy obiektyw.