Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Klient odwołał sesję plenerową

Widok wątkowy

  1. #15
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2012
    Miasto
    Pruszków
    Wiek
    51
    Posty
    59

    Domyślnie Odp: Klient odwołał sesję plenerową

    Cytat Zamieszczone przez Tom77 Zobacz posta
    Nie rozpędziłeś się za bardzo ? Kto w lidlu 3,5 na rękę wyciąga ? Roczne koszty utrzymania firmy to 18tys, jeżeli przedsiębiorca nie potrafi ogarnąć kilku/kilkunastu rachunków w miesiącu i chce za to zapłacić 3 tys zł to jego sprawa. obsługa kasy to 200zł na 2 lata, koszt pomijalny. Serio ktoś wynajmuje atelier za 20 tys rocznie ???
    Tak jeszcze są tacy co właśnie się zamykają na mieście bo w 2019r. mieli 6 terminów weselnych-tak jest teraz na Mazowszu.Bawię się w to 9 lat i właśnie skończyłem a raczej ludzie przestali wesela organizować.Jest oczywiście wąska grupa klientów multimilionerów ale to obsługują agencje ślubne i też nie ma gwarancji pracy przy takich firmach.Ostatecznie branżę dobił urząd skarbowy kontrolami nowożeńców.Dodatkowo w necie jest tryliard ogłoszeń zdjeć ślubnych.Gdzieś czytałem że w Polsce jest 100.000 lustrzanek i wszyscy są gotowi robić reportaż ślubny Więc praca w takiej korporacji jak Lidl czy Biedronka stała przez cały rok z ubezpieczeniem to rarytas przy usługach weselnych.Dawno każdy już ma pracę na etacie i nikt nie liczy na odrodzenie rynku weselnianego.Pzd. i sukcesów życzę...
    Ostatnio edytowane przez crazyfoto ; 05-01-2020 o 00:26

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •