Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla fotografów.

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    19

    Domyślnie Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla fotografów.

    Cześć!

    Postanowiłem założyć bloga i podzielić się nieco swoją wiedzą i doświadczeniem. Blog dotyczy fotografii mody i portretowej zachęcam do czytania!

    http://www.pawelbaranski.com/to-bedz...-o-fotografii/

  2. #2
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    19

    Domyślnie Odp: Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla fotografów.

    Cześć!

    Zastanawiasz się, czym różnią się zdjęcia takie, jak na przykład na tym forum od tych tworzonych przez światową czołówkę współczesnej fotografii? Chciałbyś poszerzyć swoje fotograficzne horyzonty i wyjść ze strefy komfortu?

    Zapraszam na drugi wpis na moim blogu, w bezpośredni sposób krytykujący twoje ulubione miejsca w sieci do szukania inspiracji - http://www.pawelbaranski.com/co-naprawde-liczy-sie-w-zdjeciach/

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    19

    Domyślnie Odp: Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla fotografów.

    Kolejny wpis na moim blogu, w któym staram się odpowiedzieć na niektóre z pytań postawionych w reakcji na poprzedni wpis - czy sztukę i gusta można podzielić na lepsze i gorsze? Piszę też o tym, dlaczego Terry Richardson jest świetnym fotografem

    http://www.pawelbaranski.com/czy-sztuke-i-nasze-gusta-mozna-podzielic-na-lepsze-i-gorsze/

  4. #4
    Moderator PREMIUM member Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    2 598

    Domyślnie Odp: Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla fotografów.

    Cytat Zamieszczone przez hellbike Zobacz posta
    Piszę też o tym, dlaczego Terry Richardson jest świetnym fotografem