Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Canon 500D vs 60D

  1. #1

    Domyślnie Canon 500D vs 60D

    Witam, jestem amatorem, obecnie używam Canon 500D, który jest skalibrowany pod Canon 50mm 1.8 STM. Jednak trafialność AF w punkt to zaledwie 80-85% przypadków, przy 800ISO już wyraźnie szumi. Czy 60D daje duży przeskok względem tego modelu. Oba aparaty są z podobnego okresu, oba mają 9 punktów AF (60D wszystkie krzyżowe, używam głównie innych niż centralny) i generalnie w specyfikacjach nie widać większych różnic na korzyść 60D, a wydać tysiak (+kalibracja, baterie) i mieć to samo to też średni pomysł. Na obu działa magic latern co jest na plus.

    Słyszałem, że AF 60D ma sprawniejszy i ma jakieś podwójne sprawdzanie ostrości, ale nie mogę potwierdzenia tego info znaleźć. Czy AF w 60D jest sprawniejszy od 500D przez same punkty krzyżowe czy ten system w nim jest jednak lepszy i taka zmiana ma jakiś sens.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar becekpl
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wawa
    Posty
    4 277

    Domyślnie Odp: Canon 500D vs 60D

    nie..
    Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
    Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!

  3. #3
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    TWOJA STARA
    Posty
    697

    Domyślnie Odp: Canon 500D vs 60D

    jakby nie patrzeć, nie opłaca się.
    ebe ebe

  4. #4

    Domyślnie Odp: Canon 500D vs 60D

    dlaczego?

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  5. #5
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    42
    Posty
    4 622

    Domyślnie Odp: Canon 500D vs 60D

    Przesiadłem się kiedyś z 550d na 60d. Nic się zasadniczo nie zmieniło pod kątem skuteczności AF. Doszło trochę ficzerów i tyle. Z perspektywy czasu to była bezsensowna zmiana.

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Canon 500D vs 60D