Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Kilka pytań dotyczących Canona A95

  1. #1
    PWL
    Guest

    Domyślnie Kilka pytań dotyczących Canona A95

    Kupilem wczoraj ten aparat ale nie mam polskiej instrukcji wiec chyba nic nie zaszkodzi zapytac Jesli chodzi o fotografie jestem zielony. :P

    W menu:

    1. Opcja Red-eye - jak ustawić?
    2. ....AF-assist Beam - do czego sluzy? i jak ustawic?
    3. Reviev...to samo co wyzej
    4. Reverse display...
    5. Auto Rotate
    6. Video System

    Poza tym: jak ustawic ISO, i co to jest ten tulipan (?:P) i MF.

    I jeszcze jedno: Jak robic zdjecia na imprezach? :P Tzn jak ustawiac by nie byly rozmazane? Tryb sportowy odpada. Jak robie z fleszem to sa dosc dobre ale bardzo ciemne.

    Pozdrawiam i czekam na odp :wink:

  2. #2
    wyska
    Guest

    Domyślnie

    1. włączyć 8) ale i tak nie zawsze ci zadziała prawidłowo
    2. włączyć służy do pomiaru odległości w ciemniejszych miejscach, w celu ustawienia ostrości (chyba)
    5. automatyczne odwracanie zdjęcia na ekranie lcd aparatu

    Wartość ISO zależy od natężenia światła: ciemniiej = wyższa wartość ISO = większe szumy

    Tulipan i MF to tryb makro.
    Na imprezach się robi zdjęcia w trybie auto, bez kombinacji, żeby po znieczuleniu nie rozwalić aparatu

    pozdrawiam

    p.s. kupiłem sobie filtr skylight hoya shmc w cenie hoya uv hmc.... dobrze zrobiłem???

  3. #3
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie Re: Kilka pytań dotyczących Canona A95

    Cytat Zamieszczone przez PWL
    Kupilem wczoraj ten aparat ale nie mam polskiej instrukcji wiec chyba nic nie zaszkodzi zapytac
    Lepiej jednak zalatw sobie instrukcje. Chociazby po angielsku i ze slownikiem sobie poradzisz (tym bardziej ze menu jest tez po angielsku) - na wszystkie twoje pytania znajdziesz tam odpowiedz.