Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Obiektyw SIGMA made in Japan

  1. #1

    Domyślnie Obiektyw SIGMA made in Japan

    Witam,

    Dopiero zaczynam przygodę z fotografią i nie znam się zbytnio na obiektywach. Zostałem posiadaczem takiej sigmy jak na zdjęciach, ale nie mam pojęcia co jest wart ten obiektyw. Chciałbym go sprzedać bo zamierzam kupić jakiegoś tamrona 70-300. Byłbym wdzięczny za pomoc w dochodzeniu co to za obiektyw i ile jest wart.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20190715_124134.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	2,68 MB
ID:	2523Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20190715_124148.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	2,64 MB
ID:	2524Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20190715_124156.jpg
Wyświetleń:	14
Rozmiar:	2,66 MB
ID:	2525Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20190715_124209.jpg
Wyświetleń:	14
Rozmiar:	2,35 MB
ID:	2526

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    TWOJA STARA
    Posty
    697

    Domyślnie Odp: Obiektyw SIGMA made in Japan

    jak widać z oznaczeń to sigma 28-70 2.8. nie wiem ile to jest warte, ale mało, bardzo mało, widać, że to b.stara wersja i nie znalazłem takiej na aledrogo. na pewno szkło jest na pełną klatkę i jest do canona. najlepiej podłączyć szkło do korpusu i zobaczyć czy wszystko działa, AF w szczególności, przysłona itd. i zobaczyć czy obiektyw jest ostry. jeśli tak, to nie warto sprzedawać. ja bym nie sprzedawał, bo się nie opłaca (jeśli obiektyw ostrzy i ostrość jest na zadowalającym poziomie).
    ebe ebe

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    294

    Domyślnie Odp: Obiektyw SIGMA made in Japan

    Cytat Zamieszczone przez p0m Zobacz posta