jeżeli w studio masz ostrość okay, a w reporterce nie, to wg mnie dwie, trzy rzeczy mogą mieć znaczenie:Zamieszczone przez Redskull
1. szybkość AF w obiektywie - no sorry, tu tokina pewnie nie pobije żadnej eLki canona z pierścieniowym USM![]()
2. precyzja AF w obiektywie - j.w.
a poza tym:
3. przekadrowywanie ;-) - generalnie obecnie (papiery Canona dot. cyfrówek klasy "1") nie zaleca się przekadrowywania - obrócenie płaszczyzny ostrości może powodować jej utratę - po to, aby tego nie trzeba było robić producent daje ci 150 punktów ustawiania ostrości oraz kilka metod szybkiego ich wyboru (przyciski, kółko, joystick) (tyle teoria, ale ja sam i tak też przekadrowywuję...)
zmień tokinę na coś szybszego canona i popróbuj. 8)
no i oczywiście także z chęcią przyjrzałbym się tym nietrafionym fotkom.![]()