Jest wciąż krzywo bo to na szybko nie efekt finalny.
Krawędzie faktycznie przez niedokładne maskowanie nieba zdaje się. Do poprawy
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Jest wciąż krzywo bo to na szybko nie efekt finalny.
Krawędzie faktycznie przez niedokładne maskowanie nieba zdaje się. Do poprawy
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
W każdym razie wiem już mniej więcej jaki kierunek z perspektywą obrać
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wbrew temu co się wydaje nam - fotografom, złota godzina nie jest wcale korzystna - dla architektów/projektantów, którzy wolą widzieć swoje dzieło w mocnych/rzeczywistych kolorach, a nie o wschodzie czy zachodzie. Jakiś czas temu był na fstoppers ciekawy artykuł o tym.
Dużo lepiej niż było, poza wcześniejszymi uwagami, zwróć jeszcze uwagę na "efekt aureoli" - jasnej otoczki wokoło budynku (dzieje się tak zwykle przy mocnym używaniu suwaków przejrzystość lub cienie i światła do całego zdjęcia - warto więc na maskach pracować, ale nie wiem ,czy gimp je ma).
Złota godzina jest dobra, jak możesz ustawić modelkę w odpowiednim kierunku. Tu w pierwszej kolejności czekasz na światło z dobrej strony.
Laika lub artystę owszem. Ja lubię rybie oko w takich sytuacjach i ludziom się podobały moje wizje drapaczy chmur z różnych miast. Ale - jak już pisał Macios - architekci i foldery reklamowe mają swoje reguły.
Szukałem, szukałem i wreszcie znalazłem (o tej złotej godzinie i nie tylko):
https://fstoppers.com/architecture/h...e-wrong-319953
Myślę, że warto przeczytać![]()