Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: [PS] Łączenie 2 zdjęć i zatarcie połączenia.

  1. #1

    Domyślnie [PS] Łączenie 2 zdjęć i zatarcie połączenia.

    Cześć.

    To mój pierwszy post na tym forum więc może najpierw przedstawię się. Nazywam się Przemek, jestem z Katowic i amatorsko interesuję się fotografią i grafiką.

    A teraz pierwszy problem: próbuje połączyć połówki 2 twarzy w jedną. Wychodzi to całkiem nieźle jednak mam problem ze zniwelowaniem granicy między połówkami (zwłaszcza na czole). Bawiłem się z Healing Brush (lub Spot Healing Brush, note pamiętam w tym momencie dokładnie) ale efekt jest taki sobie. Zwłaszcza na czole.



    Może ktoś podpowie inne narzędzie albo sposób?

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 046

    Domyślnie Odp: [PS] Łączenie 2 zdjęć i zatarcie połączenia.

    Poczytaj o frequency separation. Z tym dasz radę.

  3. #3
    Początki nałogu Awatar swallow77
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Kristiansand, Koszalin
    Wiek
    46
    Posty
    322

    Domyślnie Odp: [PS] Łączenie 2 zdjęć i zatarcie połączenia.

    Cytat Zamieszczone przez bpjl Zobacz posta
    Cześć.

    To mój pierwszy post na tym forum więc może najpierw przedstawię się. Nazywam się Przemek, jestem z Katowic i amatorsko interesuję się fotografią i grafiką.

    A teraz pierwszy problem: próbuje połączyć połówki 2 twarzy w jedną. Wychodzi to całkiem nieźle jednak mam problem ze zniwelowaniem granicy między połówkami (zwłaszcza na czole). Bawiłem się z Healing Brush (lub Spot Healing Brush, note pamiętam w tym momencie dokładnie) ale efekt jest taki sobie. Zwłaszcza na czole.



    Może ktoś podpowie inne narzędzie albo sposób?
    A nie da się maski gradientowej na zdjęcie na wierzchu by poszerzyć obszar łączenia? Różnica w jasności obu obrazów jest znacząca, więc łaczenie nie może być zbyt wąskie.

    Pozdrawiam!
    wysłano z FRD-L19 przy użyciu Tapatalka

  4. #4