Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Sigma A 35mm

  1. #1

    Domyślnie Sigma A 35mm

    Witajcie!
    Jestem amatorem. Posiadam Canona 200d z obiektywami 18-55 i 50 1.8 Interesuje się fotografia typu street. Chciałabym zakupić kolejny obiektyw, moim marzeniem jest Sigma Art 35. Bardzo podoba mi się co to owe szkło „wyprawia” jednak obawiam się, że może nie współpracować dobrze z moim cropem. Zwłaszcza, że jedni chwalą, drudzy niekoniecznie. Dodam,ze nie chce kupować obiektywów pod cropa, bo kiedyś będę chciała przejść na pełną klatkę. Co myślicie? Co radzicie? Co byście zrobili? Ktoś z Was posiada ową Sigmę w połączeniu z niepełnoklatkowym aparatem?

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar candar
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Chrząszczyrzewoszczyce, Powiat Łękołody
    Posty
    3 265

    Domyślnie Odp: Sigma A 35mm

    Cytat Zamieszczone przez Pauli90 Zobacz posta
    Witajcie!
    Jestem amatorem. Posiadam Canona 200d z obiektywami 18-55 i 50 1.8 Interesuje się fotografia typu street. Chciałabym zakupić kolejny obiektyw, moim marzeniem jest Sigma Art 35. Bardzo podoba mi się co to owe szkło „wyprawia” jednak obawiam się, że może nie współpracować dobrze z moim cropem. Zwłaszcza, że jedni chwalą, drudzy niekoniecznie. Dodam,ze nie chce kupować obiektywów pod cropa, bo kiedyś będę chciała przejść na pełną klatkę. Co myślicie? Co radzicie? Co byście zrobili? Ktoś z Was posiada ową Sigmę w połączeniu z niepełnoklatkowym aparatem?
    Mam to szkło ale pod FF. Kuriozalnym rozwiązaniem będzie założenie sigmy 35 Art 1.4 o wadze 665 gram do małej lekkiej puszki. Druga sprawa to rozmiary tej sigmy -> https://camerasize.com/compact/#775.368,775.762,ha,t - nie będzie to w żaden sposób zestaw mobilny z aparatem pod względem wagi oraz wymiarów. Trzecia sprawa to możliwy BF/FF w szkłach sigmy z canonem.