Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Wątek: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

  1. #11

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Powiem tak - wymieniłem dwie szóstki na 5D mark III i śmiało stwierdzam że to jedna z lepszych decyzji w mojej foto karierze dołóż i kup używanego 5Dm3!
    Fotografia ślubna
    http://lziembicki.pl/

  2. #12
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    41
    Posty
    10 967

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Cytat Zamieszczone przez ronald1001 Zobacz posta
    Przymierzam się do kupna lustrzanki. Obecnie fotografuje Nikonem d3100.
    czego konkretnie brakuje ci w D3100?

    Cytat Zamieszczone przez ronald1001 Zobacz posta
    Wpadł mi w oko canon 6d z obiektywem 24-105 mm - cena zestawu 5700 zł
    Co siedzicie o tym zestawie, może polecacie coś innego w podobnej cenie ?
    w podobnej cenie moge polecic np. Fuji XE2 z zestawem obiektywow. albo 6D mkII bez zadnych obiektywow. albo Mamiye RZ ze standardem i krotkim tele i zapasowa kaseta... albo ajfona najnowszego, najbardziej lsniacego, amelinowego, z najwieksza iloscia pamieci (chyba sie zmiesci w tej kwocie )

    kazdym da sie zdjecia robic

    Cytat Zamieszczone przez ronald1001 Zobacz posta
    Aparatu będę używał do fotografii krajobrazów
    jakie masz obiektywy do tego D3100? bo w zasadzie tu zestaw 10-20, 18-55 i 55-200 zalatwia sprawe

    Cytat Zamieszczone przez ronald1001 Zobacz posta
    , portretów,sesji plenerowych
    do tego fajna jest jasna stalka. najlepiej w pelnej klatce ale nie ma takiej koniecznosci

    zestaw DX 35/1.8 i DX 50/1.4 daje swietne mozliwosci. w tej cenie to i 85/1.8 sie zmiesci

    Cytat Zamieszczone przez ronald1001 Zobacz posta
    , makro.
    to akurat ma duzo wiecej sensu w cropie



    dla mnie to jest od du* strony zaczynanie z tymi koncepcjami "a moze by 6D... i potem jakis obiektyw... no to ten uniwersalny". 24-105/4 L to przyzwoity obiektyw ale nie bez wad (do portretu i do landszaftu) a z kolei 24-105 STM jest optycznie OK ale znowu swiatlo f/5.6 w dluzszym koncu to zadne szalenstwo. wiec konczysz wydajac pieniadze na cos w miare uniwersalnego, prawda, ale pod wzgledem korpusu mocno na wyrost, a obiektywow bardzo nijak nadajacego sie do tego co potrzebujesz...

    dla mnie lustrzanka to jest obiektyw na wymienna optyke. i to o ta optyke chodzi, co sie do niej zakreca ma mocno drugorzedne znaczenie, zwlaszcza dla amatora. jak ma byc do 6000 PLN i dawac duze mozliwosci do landszaftu, portretu i makro, to proponuje:
    750D
    18-55
    10-18
    55-250
    50 STM
    85/1.8
    soczewki makro na 58mm

    jesli dobrze licze, to nawet pieniedzy zostanie. podobny zestaw mozna zlozyc w Nikonie na jakim D5600. i jest git malina
    www albo tez flickr

  3. #13
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2018
    Posty
    34

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Mmteam "Canon 6d nie potrafi robić zdjęć"

    Dla czego tak uważasz?

  4. #14
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    287

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Powszechna opinia na forum

    Ale na serio: jako były użytkownik mogę powiedzieć że po ogarnięciu AF (znaczy centralnego), do krajobrazów było dość ok z one shot
    Do czegokolwiek w ruchu z servo to już tak sobie. A jak już się coś szybko ruszało np sporty samochodowe to raczej szkoda nerwów. Dodam że używałem ze 100-400 II

    Na pewno nie mogę powiedzieć ze 6d to zły aparat. Ale dla mnie nie był dobry bo robię sporo sportu. Ciekaw jestem Twoich odczuc po przesiadce z Nikona bo ja zrobiłem ruch właśnie w drugą stronę

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2018
    Posty
    34

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Ja też robię ruch w drugą stronę. Idę do Nikona. Z 6d na d750. 6d jest naprawdę irytujący. 6d jest dobry dla kogoś ślepego. A wgl to zauważyłem że N daje więcej niż C.

  6. #16
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    287

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Cytat Zamieszczone przez verasport Zobacz posta
    Ja też robię ruch w drugą stronę. Idę do Nikona. Z 6d na d750. 6d jest naprawdę irytujący. 6d jest dobry dla kogoś ślepego. A wgl to zauważyłem że N daje więcej niż C.
    Ale robisz czy już zrobiłeś? Jakie odczucia ?
    To tylko w tym tygodniu już mam trzech emigrantów z C do N...
    Ciekawe czy będą kiedyś powody do powrotu.....

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2018
    Posty
    34

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Nie chciałem nikogo urazić z tym ślepym. A co do Twojego pytania to proces trwa... alledrogo i te sprawy. Szklarnia ciężko idzie. A co do d750 to mam pod nosem użytkownika. Także. Kwestia jak szybko szklarnia pójdzie.

  8. #18
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    Jelenia Góra/Wrocław
    Posty
    624

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Cytat Zamieszczone przez verasport Zobacz posta
    6d jest naprawdę irytujący. 6d jest dobry dla kogoś ślepego.
    możesz to rozwinąć?
    "Pamiętaj, Sony jest zawsze lepsze" : canon-board.info A.D. 2019.

  9. #19
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2018
    Posty
    474

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Cytat Zamieszczone przez verasport Zobacz posta
    Ja też robię ruch w drugą stronę. Idę do Nikona. Z 6d na d750. 6d jest naprawdę irytujący. 6d jest dobry dla kogoś ślepego. A wgl to zauważyłem że N daje więcej niż C.
    dziękujemy i życzymy swiatła na nowej drodze życia - i "niech olej na matrycy będzie z tobą"
    ile ten nikon miał wezwań serwisowych? widzę że hazardzistą jesteś i wierzysz że jak wyciagasz baterię w celu zresetowania korpusu to sportowcy zamieraja w bezruchu, a czas nie płynie
    Ostatnio edytowane przez mirror ; 14-01-2019 o 07:29

  10. #20
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2018
    Posty
    34

    Domyślnie Odp: Canon 6d czy coś innego? Prośba o porady

    Co ty taki zawistny. Ja odnoszę się tylko i wyłącznie do relacji na linii 6d - d750. Ba. Nawet 6dmk2 - d750. Że szczególnym uwzględnieniem AF. Co mam więcej napisać? Mam udowodnić że 2+2=4?

    --- Kolejny post ---

    p0m chodzi o AF.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •