Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: aparat na wyjazd

Mieszany widok

nelson
    Guest

Domyślnie aparat na wyjazd

witam.

jako ze jestem nieco zielony w temacie analogowych EOSow prosze o porade. aparat bedzie uzupelnieniem mojego 300d - na wyjezdzie do indii ... biedzie go miala inna osoba tak ze 2ch nie bede nosil ...
    powinien byc a) tani - chyba cos uzywanego kupie na allegro b) lekki ... c) wytrzymac warunki.

pozdr
    n

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez nelson
    (...)na wyjezdzie do indii ... biedzie go miala inna osoba tak ze 2ch nie bede nosil ...
    powinien byc a) tani - chyba cos uzywanego kupie na allegro b) lekki ... c) wytrzymac warunki.

10 Zenitow... tylko punkt b) odpada ale reszta pasuje

nelson
    Guest

Domyślnie

chetnie bym zabral jeszcze z tairem 11a moglbym sie nim bronic w miare potrzeby ale chce cos do czego bede mogl na stale miec przykrecone jedno z 2 szkiel EF

Początki nałogu Awatar krwisty
    Miasto
    W-wa/Rz-ów

Domyślnie

eos50e, ewentualnie eos5... ktory lepszy to juz sprawdz w poprzednich watkach do tego fura ulubionych negatywow i slajdow..
    Martin Gorczakowski

Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Miasto
    W-wa/Bielany

Domyślnie

tani? a co to jest tani?... jak sie pytali Wisniewskigo ile kosztuje woda w sklepie to rzucil ze 5 zl ;-)... tanio nie?

EOS 1, 3 lub 33,

demon_
    Guest

Domyślnie

Jeżeli myślisz o czymś wytrzymałym i niedrogim - polecam canony serii 600 .
    Z racji wieku nie należą do najdroższych , a na pewno wytrzymają trudne warunki klimatyczne. Oczywiście pozostaje kwestia wagi - na pewno nie można ich porównywać do 300 czy 3000 , ale te modele miały by problem z wytrzymaniem przelotu w jedną stronę :-)))

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie

lekki i tani - EOS 300
    wytrzymaly i tani - EOS 6x0

raczej bym wial 300 i przecierpial plastik.
    www albo tez flickr

Domyślnie