Takie są fakty, 5 lat tworzone portfelami/ocenami ludzi.
Sadzisz więc że najgorszy wynik i największy trend spadkowy ( z około 1250 na 350 czyli ponad 3,5 razy) Nikona to tylko sprawa złego marketingu ?
U Canona ów spadek to tylko (około) 2 razy więc gdyby Nikon miał marketing Canona to by było znacznie lepiej niż u Sony ?
Tylko należy być bardzo ostrożnym z wyciąganiem zbyt daleko idących wniosków na podstawie tak wycinkowych danych. Ogólnie mówiąc w ogóle mamy zbyt mało danych żeby formować jakieś szczegółowe oceny kto jest winien i czyj marketing jest dobry albo zły.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss." Kapitan Wagner