Jeżeli już o różnicach technologicznych mówimy, to nie ten wykres.
Tu widać różnicę w technologii:
http://www.photonstophotos.net/Chart...ny%20ILCE-7RM3
Oczywiście, że realne zyski dla użytkownika są marginalne - nie specjalnie często zdarza się konieczność obrobienia 14 EV dynamiki, szczególnie jak potem nie ma tego na czym pokazać - a to dziś zdecydowanie większy problem.
Podstawowa różnica technologiczna to dual-gain (Canon nie zdecydował się na zakup patentu zapewne). Jeżeli weźmiemy tylko technologię pod lupę, to jest to 2 generacje do tyłu (dual i stacked).
Z punktu widzenia zaawansowanej obróbki dual-gain przydaje się wtedy, kiedy musimy wyciągnąć bardzo, bardzo głębokie cienie jednocześnie na tej samej klatce zachować światła oddalone od tych cieni właśnie o te 12 EV.
Chodzą pogłoski, że Sony (ci od matryc a nie ci od aparatów) pracują nad matrycą multiple-gain. To będzie fajna sprawa.
P,paw
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk