Lustrzanki stosowane będą pewno długo, sporo ich jest "w rękach ludzi", wielu wystarcza do ich zastosowań/potrzeb.
Ale producenci muszą coś sprzedawać, to sens ich istnienia
Co można wprowadzić w nowym typie/modelu lustrzanki by klienci chcieli zastąpić stary model lustrzanki nowym modelem ale tak by :
- nie można było tego uzyskać w nowym typie, w ML
- nie mieli tego konkurenci w swoich aparatach ML (nowego typu).
By ludzie kupowali a więc producenci mogli zarabiać, (ludzie mieli pracę) trzeba "przekonać" klientów że nowe jest lepsze, że trzeba nowe body i nowe obiektywy, że to wreszcie nas uszczęśliwi
Zobacz jak w materiałach reklamują ML Nikon, Sony, Canon, jakie przedstawiają perspektywy rozwojowe body i obiektywów.
Marketing, strategia produktowa, PR to cała wiedza jak przekonywać/zachęcać do kupna wyrobu który w większości przypadków nie jest nam potrzebny, nie będziemy w stanie wykorzystać jego własności/cech, "stare" nam w pełni wystarcza
Myślę że za jakieś 2 lata wyjdzie już ostatnia lustrzanka (bo w końcowej fazie R&D, przygotowania produkcji) i będą już produkowane tylko ML i tylko obiektywy do ML.
Aż do czasu nowego "skoku", pojawienia się nowej technologii w dziedzinie foto.
jp