Ale to nie klient jest problemem tylko smutni inspektorzy, ktorza przyjda na kontrole.
Ale to nie klient jest problemem tylko smutni inspektorzy, ktorza przyjda na kontrole.
https://www.picsolve.com/#/
Tutaj jest firmą która obsługuje Merlin entertainment, to say legolandy, alton tower, Blackpool etc.
Ogólnie, to się kupuje bilet na wejście i zdjęcia etc.
Tak samo jak kiedyś na stoku były skipass-y "z prawem do emisji wizerunku w BBC", a jak ktoś nie zgadzał się na mozliwa emisję, był zapraszamy do konkurencyjnego ośrodka.
Zresztą znając życie, w pl będzie inaczej niż w całej UE.
Klient zyska prawo do odszkodowania nawet w momencie, gdy nie dostanie wyraźnej informacji o tym, że jego dane są przetwarzane. W tym wypadku dodatkowo w grę wchodzi wyrażenie zgody, które musi być wyraźne a nie dorozumiane. I właśnie stąd wzięło się moje pytanie - jak pogodzić w zręczny sposób przepisy i pewnego rodzaju ramy, jakie narzucą nam niedługo przepisy.