Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Nowy sprzęt

  1. #1

    Domyślnie Nowy sprzęt

    Witam wszystkich serdecznie bo jestem nowy na forum.

    Jeśli już gdzieś taki wątek był to najmocniej przepraszam i proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce ale przeszukałem trochę postów i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.

    Jestem zielony całkowicie i może źle się za to zabieram ale chciałbym pobawić się aparatem a nie ciągle latać z telefonem.
    Nie wiele wiem o słownictwie technicznym więc prosiłbym bardziej doświadczonych osób o w miarę jasną odpowiedź. Dodam tylko, że zaczynam kursy książkowe ale samym czytaniem i wiedzą teoretyczna bez praktyki niewiele się nauczę.

    Wybór padł na EOS D80 bo wydaje mi się takim aparatem do wszystkiego jak i do zdjęć tak i do filmów no i posiada odchylany wyświetlacz.
    Nie mam jeszcze sprecyzowanych preferencji fotografowania dlatego przydałby mi się taki w miarę uniwersalny zestaw obiektywów, który posłużyłby mi przez najbliższe 3-4 lata. Nie chciałbym kupować czegoś aby się pobawić przez chwilę i zaraz zmieniać na coś lepszego bo znam już takie przypadki tony nieużywanego sprzętu leżącego po kątach.

    Czytając recenzje gdzieś w necie padło na kilka szkieł ale tak do końca nie jestem przekonany czy one były uczciwie przeprowadzone i czy akurat się nadają do tego aparatu.
    - Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM
    - Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
    - Canon EF 50mm f/1.4 USM
    - Canon EF 50mm f/1.8 STM

    Które wybrać, które są lepsze i lepiej się sprawdzą w tym modelu a może jeszcze inne będą lepsze o których nie mam pojęcia.
    Nie mówię tu o cenie bo ona akurat ona jest na drugim miejscu bo jak to mówią " nie stać biednego na tanie rzeczy" lepiej wydać raz na dobre rzeczy niż 10 razy na byle g...