https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Optyczni nie zawiedli, testując topowy 70-200 z budżetowym Canonem 1ev jaśniejszym.
Mogliby w końcu się ogarnąć i testować af na 24-70 lub 70-200 (bo to ma każda firma), a tak czasem i setka macro zaliczy wtopę.
Ostatnio edytowane przez zdebik ; 16-05-2018 o 22:21
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
No rzeczywiście czas skończyć dyskusję. AF jest po to, żeby trafiał bez odchyłek tu chyba nikt nie ma wątpliwości więc jeżeli ten super hybrydowy af nie trafia powinno być jasne, że nie osiąga maksymalnej możliwej ostrości a Ty piszesz, że osiąga. Ciekawe co teraz wymyślisz.... aaaa doszło, że wykres nie uwzględnia szybkości.... ;-)
Optyczni napisali prawdę. Za 10k PLN otrzymujemy aparat klasy 6d2 czy Nikona d750. Przy czym w istotnych z punktu widzenia fotografa pozycjach Sony nieznacznie ustępuje starszym i tańszym konkurentom. Jak zawsze jednak jest lepsze w filmowaniu. Ot i kwintesencja produktów Sony - drogo, do filmowania i z perfekcyjnym marketingiem dla podatnych na działanie reklamowych haseł.
Trochę tylko żal chłopaków z optycznych, bo teraz nie wiadomo czy im Szabla da bilety na wycieczkę.
Ostatnio edytowane przez tomfoot ; 17-05-2018 o 00:25
Nie no bądźmy poważni, inaczej wartość merytoryczna tego wątku i całego forum osiągnie dno. Przecież zostało już ustalone ponad wszelką wątpliwość, że 6d2 to jest kompletna kicha i całkowita porażka Canona. Tylko litość użytkowników sprawia, że resztkowo się sprzedaje. W ogóle dziwi mnie, że Canon jeszcze nie ogłosił 100% cashbacka na ten szajs - chyba że przewidują z czasem wypłatę odszkodowań za traumę związaną z męczarniami obcowania z tak nieudolnie zaprojektowanym sprzętem. Dlatego nie można pisać takich herezji, że 6d "nie jest złe".
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 17-05-2018 o 02:06
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
1.
Omawiany wykres nie przedstawia, dla prezentowanych aparat+obiektyw:
- jakie są maksymalne uzyskiwane ostrości
- jakie są czasy uzyskiwania ostrości
2.
Omawiany wykres przedstawia rozrzut (przy pomiarze MTF50) ostrości 40 wykonanych zdjęć
Wszystkie wyniki, może z wyjątkiem K-1 + FA 24-70 są bardzo dobre.
Różnica ostrości pomiędzy ostrością maksymalną a o 7,5% mniejszą jest praktycznie "ocznie" trudno/nie zauważalna na wydrukach/monitorze
3.
a. Nie wiadomo jaki jest błąd metody według której uzyskiwano te wyniki
b. Rozrzut wyników jakiegoś parametru/cechy tylko do 7,5% od wartości maksymalnej dla wyrobów produkowanych seryjnie, ogólnie dostępnych jest "marzeniem" wielu producentów.
jp
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 17-05-2018 o 06:26
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/