Kontrukcja calego zespolu jest bardzo prosta - jedynie rozmiary czesci sa mniejsze niz zazwyczaj spotykane. Okulary lekko powiekszajace , zestaw dobrych srubokretow i dasz rade. Po demontazu zobaczysz wszystko, czy zalane, czy suche, czy z jakims przytarciem itd. W zaleznosci od tego co zastaniesz bedziesz wiedzial co zrobic. W tego typu felerach zazwyczaj wystarcza czyszczenie , ewentualnie lekkie smarowanie jakims smarem silikonowym, a potem przetarcie do sucha. Do mycia woda, spirytus etylowy, spirytus izopropylowy , ewentualnie jakis surfaktant ( swietna jest Akra - plyn do mycia silnikow samochodowych (!). Nigdzie nie zostawiaj nadmiaru smaru , a to , gdzie jego wieksza ilosc jest potrzebna, to zobaczysz po rozebraniu sam - w zasadzie to bedzie tylko sprezyna i kulka w mechanizmie ustalajacym pokretla zmiany trybu pracy aparatu. I pamietaj o rozladowaniu kondensatora !!!!!!