Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Jaki obiektyw 70-200 do Canona 80D? [Sigma f/2.8 vs Canon f/4]

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Jaki obiektyw 70-200 do Canona 80D? [Sigma f/2.8 vs Canon f/4]

    Witam,
    Około 8 miesięcy temu kupiłem Canona 80D z obiektywem kitowym, zbliżają się moje urodziny i planuję kupić jakiś fajniejszy obiektyw. Mój budżet to plus/minus 1600zł, dlatego szukam obiektywu używanego (ze względu na cenę). Mam na oku Canona 70-200mm f/4 (np. Canon 70-200 4 L (7157854463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) oraz Sigmę 70-200mm f/2.8 (np. SIGMA EX APO DG HSM 70-200mm 1:2,8 II ;77mm/CANON (7163207105) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.). Jako, że jestem początkujący chciałbym zapytać, które z tych luster wypada lepiej (czytałem i oglądałem dużo recenzji, ale wciąż nie wiem, na który się zdecydować). Sigma jaśniejsza, ale podobno robi się lekkie mydło na 200mm, Canon za to ciemniejszy opinie bardzo pozytywne.
    Proszę o pomoc,
    Kamil

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    891

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw 70-200 do Canona 80D? [Sigma f/2.8 vs Canon f/4]

    Cytat Zamieszczone przez Kamilson19 Zobacz posta
    Witam,
    ... które z tych luster wypada lepiej ...
    Kamil
    Lustra najlepiej wypadały w pierwszej wersji 5d

    A tak poważnie to starą Sigmę bym sobie podarował...
    P.S. W poście brakuje kluczowej informacji: do czego będziesz używał tego obiektywu.

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 872

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw 70-200 do Canona 80D? [Sigma f/2.8 vs Canon f/4]

    Masz urodziny, masz 1600zł i chcesz obiektyw. A co chciałbyś tym fajniejszym obiektywem pstrykać ?

  4. #4

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw 70-200 do Canona 80D? [Sigma f/2.8 vs Canon f/4]