Cytat Zamieszczone przez misiul
Obiektyw, ktory kupilem od Ciebie jest bardzo dobrej jakosci, gdyby cos bylo nie tak, sprawdzilbym najpierw w wielu konfiguracjach i dopiero w momenicie niemal 100% pewnosci odeslal.
Masz tylko 350d, jesli nie masz kolegow to nici ze sprawdzania, zreszta co Ci to da jak nie dziala z Twoja pucha, Cichy ma troche sprzetu i odwala dodatkowa robote za co chwala i dodatkowy plus w postaci wiekszej liczby klientow, mam taka nadzieje. Sek w tym ze obiektywy jak pewnie wiekszosc spraw robi sie tasmowo i mozna trafic na feralna serie .... Dodatkowy bol to bieda spoleczenstwa gdzie 1300 na szklo to nieraz powazny uszczerbek w kieszeni amatora /bo kto tamrony kupuje/ ktory wyobraza sobie ze kupil L-ke za cene malucha, a potem placz i szukanie winnego.

Cytat Zamieszczone przez misiul
Sam pracuje w dziale Serwisu Oprogramowania i wiem, że jesli klienta sie rozpieszcza zbytnio, wszystko robi za niego. Klient pozwala sobie na coraz wiecej, co prowadzi w koncu do powstania tzw. "kwita" na mnie.
Hehe bez przesady, w tej materi moge cos powiedziec z drugiej strony ... kupujesz produkt softowy za 2 tys., co pare miesiecy sa upgrady za 100pln, kupic je musisz bo zmieniaja sie przepisy, jeszcze sie nie zdazylo zeby taki upgrade nie popsul czegos co bylo dobrze wczesniej ... i tak w kolko.

Cytat Zamieszczone przez misiul
I jeszcze jedno: 2 klientów kupiło produkt (informatyczny). Jeden w normalnej cenie, drugi dostał prawie za darmo (podejscie marketingowe, chodziło o konkurencje). Ten co zaplacil wiecej - ceni produkt, drugi jest wiecznie niezadowolony.
Sorki za wywód ale tak mnie jakos naszło...
Tu zgadzam sie w pelnej rociaglosci