Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Serwis i reklamacje

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    283

    Domyślnie Serwis i reklamacje

    Witam

    Mam takie pytanie które od jakiegoś czasu mnie nurtuje. Mam brudne szkiełko w środku, widać to ledwo ledwo przy 2.8, natomiast im ciemniej tym oczywiście - bardziej widoczne są paprochy. Póki co nie planuję zmieniać przesłony na wyższą, jako że na nadmiar światła nie narzekałem w żadnej hali sportowej, natomiast mimo wszystko chciałem to wyczyścić. I tu pytanie:

    Zakładamy że idę do serwisu. Daję im obiektyw, oni czyszczą, ja odbieram, płacę itp. Co będzie jeśli okaże się że serwis coś spieprzył?? Czy jest coś takiego jak gwarancja w serwisie, albo jakieś egulacje prawne? Proszę o podpowiedź, bo jednak boję się o moje 2,8 (no i często z niego korzystam, więc też czekać nie mogę)

    Pozdrawiam

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    46
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Masz aparat cyfrowy ? Jesli tak to nie paprochy na szkle tylko na matrycy

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    283

    Domyślnie

    na szkle. W innym obiektywie nawet przy f11 nie ma tego paprocha na fotkach, to na pewno nie jest syf na matrycy, ona jest czysta jak dziewica orleańska

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    46
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Aha no to oki Jest cos takiego jak gwarancja na serwis ... zalezy najczesciej od serwisu ale gwarancje musza dac. Ja dostalem 6 miesiecy na obiektyw

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •