Nie wiem co chcesz udowodnić. Telefonem też da się zdjęcia robić.
Nie wiem co chcesz udowodnić. Telefonem też da się zdjęcia robić.
A może powinno być odwrotnie:
puszka entry level powinna umożliwiać bezproblemowe ogarniecie motywu o dużej rozpiętości tonalnej, bez niuansów użycia pomiaru światła, filtrów połówkowych, wyrafinowanych algorytmów odszumiania i czego tam jeszcze - to oferuje D750 a nie oferuje profi D5.
Jestem absolutnie przekonany, że nikt w Canonie nie zaprojektował nowego sensora o takich parametrach jakie prezentuje 6DII tylko ktoś te parametry sofwerowo ograniczył bo mu się coś ubrdało.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
canon ma technologię pokazał to w 5D4 i 80D (nadal słabszą niż konkurencja ale lepszą od tego co prezentował dotąd) i przy kolejnej premierze w 6DII serwuje jakiś odgrzewany kotlecik gorszy niż w cropie - rozumiem że 6DII to entry levelale słabszy sensor niż w cropie (canona) to mi się jakoś nie mieści w moim pojmowaniu świata - również słabo mi się pozycjonuje jako korpus dla mnie - to entry level
nie chce mi się jakoś ułożyć z moim postrzeganiem mojej fotografii (pewnie jestem zarozumiały
) ale z pewnością znajdą się początkujący (bo model jest entry level) którzy kupią ten model i będą zachwyceni bo to zupełnie niezły korpus (swobodnie mógłbym go uzywać gdyby nie to nieszczęsne pozycjonowanie entry level
) jest jeśli się przymknie oko na stosunek ceny do możliwości i nie porównuje się do tego co oferuje konkurencja w podobnej cenie.
ja bardzo spokojnie czekam na rozwój wypadków - firma podejmuje decyzje biznesowe a ja zakupowe, ostatnio często focę 5DI canona który ma prawie 13 megapikseli i dr gorszy niż 6D którego używam zwykle i jestem zadowolony- jak widać canon to firma produkująca doskonałe korpusy i wspaniałą optykę
--- Kolejny post ---
+1,
ale mogą mieć też moce przerobowe na starej linii produkcyjnej która sie jeszcze nie zamortyzowała i nie chcą jej zezłomować - czyli doskonale miejsce dla produkcji matrycy do korpusu entry level.
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
Tajemnicą nie jest, że Canon uparcie ciągnie starą technologię matryc. W momencie jak Sony Exmory klepał w technologii 180nm Canon dalej siedział na 500nm co ich mocno ograniczało już wtedy jeśli chodzi o rozdzielczość, czy właśnie np. AD wbudowane w sensor.
...
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
jakie znaczenie ma to, co kiedyś ponoć ograniczało, kiedy dzisiaj to właśnie Canon jest królem rozdzielczości w klasie FuFu i to właśnie Canon a nie Sony wyprodukował sensor 250 Mpix i pokazał dwa kata temu?
I to wszystko bez konieczności wpadania w panikę i psucia rynku przez wyprzedawanie technologii bez zysków żeby tylko zaistnieć i zdobyć rynek. Co z tego, że Pentax daje dużo i tanio - i tak mało kto go kupuje. Dla Canona Sony, Nikon i Pentax to są psuje rynku...Jak fotograf ślubny co dostarcza 5000 zdjęć w rawach za 300 pln.
Potęga i pewność siebie Canona jest tak wielka, że w roku, kiedy Sony deklaruje, że przegoni Canona w sprzedaży sztuk FF w USA, Canon spokojnie z miną mistrza pokera proponuje updatowany model swojego najpopularniejszego korpusu FF z bardzo "wyważonymi'" ficzerami. 4k Jeszcze nie tym razem, AF z recyklingu, a DR może być nawet gorszy niż był..... Podczas gdy konkurencja lansuje głośno DR jako największą swoją przewagę, Canon bezczelnie olewa te fanaberie, chociaż ma technologię. Genialny DualPixel i równie genialny gibany ekran wystarczą. Najwyraźniej Canon uważa, że "nawet nie ma z kim przegrać". Może się okazać, że ma rację.
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
Canon jest świadomy dobrej sprzedaży, dlatego celowo blokuje technologie i robi małe przeskoki między nowymi modelami. Firma sobie zdaje sprawę, że ma dużo użytkowników powiązanych z tym systemem, i że cokolwiek wypuszczą to i tak w końcu ludzie przeskoczą na nowy model. Na każdym nowym body będą robić małe poprawki, bo po co większe skoro sprzedaż najlepsza, a jeden na 50 zmieni system to dla nich żadna strata, skoro mogą zarobić krocie na praktycznie tych samych puszkach, nie wkładając dużego budżetu w ulepszanie sprzętu. Dużo osób świadomych kupi ten aparat, bo jest uwiązana optyką, akcesoriami i nie ma kasy na 5dmk4. Dużo nieświadomych osób kupi ten aparat bo to zwykła nowość i logo "Canon" no i pełna klatka. Powinno być odwrotnie, gdy wychodzi coś z małym przeskokiem technologicznym, ludzie powinni zrezygnować z kupowania, sprzedaż powinna spaść, firma powinna zauważyć mniejsze zainteresowanie i w następnym modelu kombinować tak żeby ludzie zachęcali się kupnem nowego lepszego sprzętu, a nie kupno nowości dla samej nowości z leciutkim liftingiem. Ale tak nie będzie, dużo osób się rzuci na nowość i logo. Ja w tym momencie wolałbym podejść rozsądnie do sprawy i kupić 5dmk3 nawet używanego.
Dodam tylko, żeby uniknąć pojazdu że mam obecnie Nikona, a piszę na forum Canona... nie jestem fanbojem żadnej z marki, wcześniej korzystałem z Canona i dobrze wspominam, jeden i drugi system, piszę bez powódek osobistych do systemu![]()
Zapraszam do oglądania moich prac ---> CLICK :-)
Na takim snapshorcie 6d2 moze specka wygrywac z konkurencja. W sumie ma 64 crossy (w srodku ale ma). Amator, czesto tak podchodzi do tematu.
Wg mnie, nawet brak 4K pozwoli tej pusce na dobre wyniki sprzedazy (chodz to karygodne dawac 1080p w 2017).
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200