Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona

Widok wątkowy

  1. #21
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2012
    Miasto
    Posty
    1 256

    Domyślnie Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona

    Cytat Zamieszczone przez bzdura1979 Zobacz posta
    Wał jest być może po stronie MM, ale mnie to kompletnie nie interesuje i nie powinno interesować. Canon w regulaminie wskazuje sieci sklepów z których mogę brać towar, jeśli chcę brać udział w promocji. To znaczy, że są to sklepy zaufane i jeśli klient postąpi zgodnie z treścią regulaminu, Canon ma zakichany obowiązek wypłacić pieniądze. Innymi słowy Canon wskazując konkretną sieć bierze odpowiedzialność za to co tam kupię. Sorry, ale klient nie ma ani obowiązku, ani możliwości weryfikacji historii każdego szkła wystawionego w gablocie MM. Ewentualne pretensje Canon może mieć do MM, a nie do klienta, który w 100% zrealizował postanowienia regulaminu.
    Może właśnie z powodu tych pretensji obydwie firmy a dokładniej ich działy prawne wyjaśniają to między sobą. Ty się tu ****a ciskasz a oni działają. No chyba że nie działają to musisz ich o*******ić ale w mądry sposób.

    Zaloguj się na swoje konto pocztowe online i sprawdź czy coś nie siedzi w śmieciach (spamie).

    Zaloguj się na swoje konto do którego dostałeś login i hasło od Canona i sprawdź co się tam dzieje.

    Jak nic się nie dzieje to wysyłasz maila gdzie w temacie podajesz ID wniosku: tu_wstaw_numer_wniosku_o_cashback albo jak już jakaś korespondencja przyszła od Canona to jej numer referencyjny na adres cashback@claim-lookup.com Trzeba mieć pod ręką zdjęcia pudełka z wyciętym kodem, numeru seryjnego sprzętu umieszczonego na tym sprzęcie (czyli w Twoim przypadku na obiektywie) i dowodu zakupu oraz pomysł na treść.

    Ja miałem podobny numer w roku 2015. Kupiłem aparat EOS 5DS, za jakiś czas dokupiłem sobie obiektyw EF 16-35mm f/4L IS USM z którego można było zdjąć 600 zł a do tego zdjęcia potrzebny był aparat zakupiony w tym samym okresie co obiektyw. Obiektyw przeszedł rejestrację bez problemu natomiast aparat już nie. Dlaczego? Bo jakiś **** fabrycznie nakleił dziwną naklejkę na oryginalny numer seryjny na pudełku od aparatu i ten numer na tej naklejce nie zgadzał się z numerem seryjnym na spodzie aparatu a na dodatek ten oryginalny numer seryjny został zasłonięty przez jakiś dziwny kod kreskowy tej dziwnej naklejki. Mocna franca była, jak próbowałem ją oderwać (tę naklejkę) to wraz z nią zaczynał mi się odrywać oryginalny numer z pudełka więc odpuściłem temat.

    W mojej sprawie musiał się tu cytat z oryginalnej korespondencji pomiędzy mną a firmą Canon "zebrać zarząd" (sic!). W końcu udało się wszystko załatwić i otrzymałem ten zwrot kasy w wysokości 600 zł ale cała akcja trwała od 15 sierpnia do 10 października czyli dokładnie 56 dni.

    Sprawa ruszyła po wysłaniu maila w tonie grzecznym chociaż parę **** też poleciało na wyżej cytowany adres oraz opisania problemu pod Kontakt z działem pomocy technicznej - Canon Polska


    Tutaj też warto mieć wgrane zdjęcia na serwer hostujący który pozwoli później za jakiś czas samodzielnie je usunąć czyli np. https://imgbox.com/ Po co je wgrywać? Żeby je później podłączyć do swojej wypowiedzi.

    Trochę mi po tym numerze spadło zaufanie do firmy Canon ale później korzystałem jeszcze trzykrotnie z cashbacku, raz w roku 2016 i teraz dwa razy w roku 2017 już bez żadnych niespodzianek.

    W ostateczności jak lubisz się włóczyć po komisariatach a później sądach to złóż zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa? przez Media Markt ponieważ wygląda na to iż jest to raczej ich wina a nie Canona.
    Ostatnio edytowane przez mkamelg ; 08-04-2017 o 23:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •