Jeśli filtrem szarym odbierasz światło, to odbierasz "po całości", i zastane, i Twoje błyskowe (a wcześniej światło dla AF).
Google, kilka minut czasu, i masz dokładną odpowiedź jak to zrobić, od autora zdjęcia: http://neilvn.com/tangents/flash-pho...-guide-number/
Zwróć uwagę na przysłonę, o której pisał (jeśli tego nie widać po zdjęciu), i na różnice w LP lamp dla odległości w metrach i stopach
Ciebie jednak powinny zainteresować inne przykłady z tamtej strony http://neilvn.com/tangents/review-pr...h-photo-shoot/ - to jest to, o czym myślisz, słoneczny dzień, "pełna dziura", mocne doświetlenie błyskiem. Sprawdź parametry zdjęć, szczególnie czas naświetlania. Takie coś uzyskasz mocną lampą, pracującą albo w HSS (mocną, nie taką nakładaną na aparat), albo lampą słabej jakości, o bardzo długim czasie błysku, korzystając z wyzwalania "super sync" (tak to się nazywa w yn622).
Zresztą na blogu "cyfrowi" przetłumaczyli ten pierwszy link, tam masz dokładnie opisaną zasadę określania wymaganej mocy lampy reporterskiej - bez żadnych nasadek, parasolek, softboxów itp. Jeśli dodasz przed palnikiem coś osłabiającego błysk, musisz to uwzględnić.
Przy używaniu lampy w HSS moc błysku bardzo mocno spada, możesz ściągnąć instrukcję np. do Canona 580EX II i poszukać tabelki, jak wygląda liczba przewodnia w normalnym trybie, a jak w HSS. Jak masz już dane, możesz sobie wyliczyć, czy Ci wystarczy jedna lampa, czy np. potrzebowałbyś "choinki" z kilkunastu lamp - nie żartuję, zobacz to: http://strobist.blogspot.com/2008/05...ert-shoot.html