Forsa na konto jest do miesiąca
Forsa na konto jest do miesiąca
Eos- 5d MK 3 + Eos-50d + C 70-200/f2,8 +Extender canon 1,4 III + C 24-70/f4 + C 50/f1,4 + C18-200 / f3,5-5,6 + Speedlite 580EXII
Poczytaj dobrze regulamin promocji CASHBACK Zwrot pieniÄdzy przy zakupie obiektywów objÄtych promocjÄ â nawet do 3440 zĹ - Canon Polska
Promocji nie podlegaja obiektywy kupione w zestawie z korpusem , musisz kupić korpus-body plus dodatkowy obiektyw za który masz zwrot
Eos- 5d MK 3 + Eos-50d + C 70-200/f2,8 +Extender canon 1,4 III + C 24-70/f4 + C 50/f1,4 + C18-200 / f3,5-5,6 + Speedlite 580EXII
Aktualnie są dwa różne cashbacki - jeden gdzie musisz kupić body + obiektyw a drugi gdzie możesz niezależnie kupować samo body bądź sam obiektyw. Ja mialem dane do logowania na drugi dzień
Nikon d60 / nikkor 18-55 1:3.5-5.6 / nikkor 55-200 1:4-5.6
Wysłałem skany kodów 29.12.2016,wczoraj przyszedł mail z Canona o pozytywnej weryfikacji i że otrzymam zwrot w ciągu 28 dni.
Kody to miałem po 4-5 dniach, (maj 2016)
Sent from my iPad using Tapatalk
Canon 1D IV i 5DSR| szkła EF | Olympus OMD E-M1 + szkła |Canon S95 | | PC
Pentax MX | Takumar 50/1.4 |
Ciekawostka...
Przyszedł mail z Canona - ale nie z "danymi do logowania", tylko z informacją, że muszę im dosłać jeszcze raz zrobione zdjęcie kodów kreskowych etc., bo zostały zeskanowane a nie wycięte z pudełka. Tyle, że żeby je przesłać jeszcze raz, muszę się zalogować, a danych do zalogowania wciąż brak.
Zadzwoniłem na infolinię. Pan (miły i kompetentny) potwierdził, że muszę wyciąć z pudełka, zdziwił się, że nie doszły dane do logowania i przekazał do odpowiedniego działu prośbę o ich ponowne (?) wysłanie. Więc mam je dostać jutro / pojutrze. Zobaczymy.
Ale o co chodzi z tym wycinaniem z pudełka? Nie omieszkałem zapytać, bo wydało mi się to idiotyczne. Co się okazuje: Canon broni się w ten sposób przed oszustami, którzy kupowali sprzęt w sklepach internetowych, skanowali pudełko, wysyłali dane do cashbacku, po czym... zwracali sprzęt do sklepu (bo mają prawo). I w ten sposób oni dostawali kasę z cashbacku, a potem jakiś Bogu ducha winny, uczciwy klient już nie mógł z cashbacku skorzystać, bo ten egzemplarz aparatu czy obiektywu już został "wykorzystany".
Kurczę, nie wpadłbym na to. Chyba nie nadaję się na złodzieja :-(
Ostatnio edytowane przez janhalb ; 18-01-2017 o 21:48
Amator, po prostu amator*
*Słownik Języka Polskiego PWN: AMATOR: 1. 'osoba, która zajmuje się czymś dla przyjemności' https://500px.com/janhalb
Ja zarejestrowalem na poczatku grudnia zakup 10-18 IS, danych logowania nie mam do DZIS... Po okolo 3 tygodniach od rejestracji dostalem emaila, ze kod musi byc wyciety z boxu i trzeba wyslac je logujac sie na tej ich stronie - oczywiscie kodow nie dostalem. Pisalem, dzwonilem.... Dostalem emaila jakiegos aby odpisac i w zalaczniku przeslac foto wycietego kodu i boxu. I nic nie dalo - totalny chaos. Juz nie licze na te 130zl nawet. Nie mam sil juz. A kupilem w cyfrowe.pl bo to chyba oficjalny sprzedawca canona.
Moze to strategia canona - zawsze jakas ilosc takich osob = oszczednosci.
Ostatnio edytowane przez siudym ; 21-01-2017 o 12:21
No, ja w końcu te kody dostałem, wysłałem im zdjęcie kodów wyciętych z pudełka... I zobaczymy.
Amator, po prostu amator*
*Słownik Języka Polskiego PWN: AMATOR: 1. 'osoba, która zajmuje się czymś dla przyjemności' https://500px.com/janhalb
po 3 tygodniach to miałem kasę na koncie
Parę fotek: http://biodar.flog.pl/
Cashback (kasa) juz dotarla. Trwalo to 2 miesiace, ale przynajmniej mam z glowy. Dla mnie sprawa byla o tyle irytujaca, poniewaz obiektyw z cashbackiem zamawialem dla znajomego (starsza osoba, sama by w zyciu nie ogarnela rejestracji). Co jak co powinni nieco poprawic system rejestrowania sie - w trakcie rejestrowania wszystkiego powinnismy sami zakladac konto (login,haslo) i miec zaraz po rejestracji mozliwosc zalogowania sie aby miec kontrole nad wszystkim.