Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Olympus PEN E PL1. Jaki obiektyw.

Mieszany widok

Domyślnie Olympus PEN E PL1. Jaki obiektyw.

Witam.

Jestem posiadaczem EPL1 i mam opcję otrzymania pod choinkę jakiegoś budżetowego obiektywu. Jako, że jestem ZIELONY w temacie, to pytanie, jakie marki obiektywów powinny mnie interesować? I na co patrzeć, aby obiektyw "pasował" do tego modelu?

No i ma to być coś taniego, czyli do 1k.

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie Odp: Olympus PEN E PL1. Jaki obiektyw.

Forum Olympusa nie działa?

Pełne uzależnienie
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)

@fotoamator: chyba pomyślisz, że się jąkam
    Dlaczego chcesz dostać budżetowy obiektyw, jeśli już masz budżetowy obiektyw?
    Konieczność zakupu nowego sprzętu powinna wynikać z potrzeb a nie z przekonania, ale wiem, że na początku ciężko to odróżnić.
    Przykład potrzeby: "potrzebuję obiektywu dającego duże przybliżenie" albo "potrzebuję obiektywu, dzięki któremu będę mógł robić zdjęcia z mocno rozmytym tłem".
    Przykład "przekonania": "jestem przekonany, że potrzebuję nowego obiektywu aby robić lepsze zdjęcia, albo aby lepiej (szybciej, sprawniej) uczyć się robienia zdjęć".
    W tej chwili jak mógłbyś się "zaszufladkować"?
    Wrócę do dyskusji z poprzedniego wątku. W tej chwili traktowałbym Olympusa jako sprzęt tymczasowy, i z tego powodu ograniczyłbym zakupy do naprawdę niezbędnych elementów, dlatego lepiej byłoby przekonać św.Mikołaja, żeby dołożył się do prezentu od wielkanocnego zająca, wtedy (jeśli wystarczy Ci zapału) będziesz miał opanowane podstawy, będziesz wiedział, co Ci najbardziej przeszkadza w obecnym sprzęcie, i będziesz wiedział, jakie podstawowe cechy ma mieć następny aparat.

Cytat Zamieszczone przez r_m Zobacz posta
    @fotoamator: chyba pomyślisz, że się jąkam
    Dlaczego chcesz dostać budżetowy obiektyw, jeśli już masz budżetowy obiektyw?