Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Studio tanim kosztem

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Kalisz

Domyślnie Studio tanim kosztem

Witam, przepraszam jeżeli ponawiam temat który pewnie jest już gdzieś na forum jednak potrzebuję szybkiej porady odnośnie skompletowania sprzętu.Jeżeli chodzi o pracę z lampami jestem laikiem .Zamierzam wykonywać zdjęcia postaci na białym tle, zamierzam kupić lampę błyskową do tego parasol lub softbox. Jeżeli będę chciał wyzwalać lampę ze statywu potrzebny będzie też nadajnik i odbiornik jeśli dobrze myślę.Przytłacza mnie ilość oferowanych produktów nie wiem na co się zdecydować, pierwszorzędna jest lampa błyskowa, którą wybrać tak aby wydać jak najmniej, może najniższy model Youngnuo i jaki zestaw do sterowania zdalnego, czy lampę na statywie z założonym softboxem można odpalić przez fotocelę ?
    Ostatnio edytowane przez August ; 07-11-2016 o 01:07

Pełne uzależnienie
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)

Domyślnie Odp: Studio tanim kosztem

Cytat Zamieszczone przez August Zobacz posta
    potrzebuję szybkiej porady
    W kazdym sklepie chętnie Ci szybko doradzą

Jeżeli chodzi o pracę z lampami jestem laikiem .Zamierzam wykonywać zdjęcia postaci na białym tle
    No to masz problem, jak chcesz, żeby było szybko, w czasie oczekiwania na gotowe przepisy "co kupić" poszukaj tutoriali "jak ustawić", dość dobrze to tłumaczy Zack Arias (na youtube "white seamless", dwa filmy).

zamierzam kupić lampę błyskową do tego parasol lub softbox
    Poszukaj tutoriali, dowiedz się jak to zrobić, a dopiero potem wrócimy do tematu czym to zrobić, będzie łatwiej, jak podasz ile możesz wydać, jak duże będzie pomieszczenie.

Jeżeli będę chciał wyzwalać lampę ze statywu potrzebny będzie też nadajnik i odbiornik jeśli dobrze myślę.
    I tak, i nie, zależy od lampy.

lampa błyskowa, którą wybrać tak aby wydać jak najmniej