Aaa... ok. Ale ten cashback jest do zdobycia tylko na miejscu?
Aaa... ok. Ale ten cashback jest do zdobycia tylko na miejscu?
Ok, dzięki za informację. To lekka lipa :/ A wie ktoś, czy planowany jest jakiś cashback letni? Bo czaję się na jeden obiektyw, ale w tegorocznej edycji nie był objęty CB.
Ostatnio edytowane przez zdebik ; 27-01-2017 o 18:25 Powód: kodowanie funta lezy i kwiczy
Warto czekać, czy będzie tylko coraz drożej? Bo na razie widzę tendencję tylko wzrostową odnośnie cen.
Pozostało nam czekać na jakąś oficjalną decyzję w tej sprawie.
Nie chcę zaśmiecać nowym wątkiem. Otóż w tegorocznym cashbacku (2018) zgłosiłem zakup. Nie wpadłem na to, że to takie ważne, że kod ma być wycięty z pudełka, więc po prostu sfotografowałem pudełko. Dostałem powiadomienie, że źle, że ma być wycięty. Wyciąłem, sfotografowałem, dodałem nowy plik w systemie logowania. I teraz pytanie: czy muszę coś jeszcze robić, żeby to zgłoszenie było rozpatrzone? Jakie są Wasze doświadczenia? Czas do 15 marca 2018.
: )
Ja kiedyś wyciąłem i zrobiłem zdjęcie samego kodu kreskowego . Dołączyłem do wniosku, wysłałem i czekam. Przyszedł email że jest problem ze zdjęciem. Poproszono mnie o zrobienie ponownie zdjęcia z widocznym pudełkiem. Nie otwierałem drugiego wniosku tyko jakoś automatycznie dołączyło się to do tego pierwszego. Różniej przyszło info że już wszystko jest ok.