Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Monitor Nec MultiSync EA234WMi Czy nadaje się do obróbki ?

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar Wołek
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie Monitor Nec MultiSync EA234WMi Czy nadaje się do obróbki ?

Witam serdecznie. Na jednym z blogów o fotografii znalazłem taki o to monitor

https://www.nec-display-solutions.co...EA234WMi.xhtml

Ktoś, kto zna się na sprzęcie może podpowiedzieć, czy warto kupić coś takiego, czy lepiej dołożyć trochę kasy i kupić coś lepszego ?
    W tym temacie jestem absolutnie zielony a na dodatek mój laptop strasznie przekłamuje kolory w stosunku do innych urządzeń i pomyślałem o nowym monitorze.

Bywalec

Domyślnie Odp: Monitor Nec MultiSync EA234WMi Czy nadaje się do obróbki ?

To nie jest monitor graficzny. Dołóż do modelu P232W, który jest polecany tu na forum.

Pełne uzależnienie Awatar xxkomarxx
    Miasto
    Rzeszów, Tarnobrzeg, Sandomierz

Alez oczywiscie ze sie sprawdzi. Teraz nec udostepnia ten i inne monitory z pelna kalibracja, przygotowane juz do pracy, do tego takze oprogramowanie do samodzielnej kalibracji czego wczesniej nie bylo oraz 5 lat gwarancji. Wszystko w ramach akcji ColorTuned
    Ostatnio edytowane przez xxkomarxx ; 30-10-2016 o 05:14

kajka329
    Guest

Dobrze wiedzieć, dzięki za odpowiedzi

Miasto
    Szczecin

Niestey w sieci jest tylko jeden sklep który sprzedaje te monitory w promocji Color Tuned, także zapłaciłem 1400 zł. Czekam na przesyłkę i jak odbiorę, to podziele się wrażeniami. Dzięki wielkie za pomoc !

Miasto

Cytat Zamieszczone przez Wołek Zobacz posta
    Niestey w sieci jest tylko jeden sklep który sprzedaje te monitory w promocji Color Tuned, także zapłaciłem 1400 zł. Czekam na przesyłkę i jak odbiorę, to podziele się wrażeniami. Dzięki wielkie za pomoc !
    Bedziesz zadowolony.

Miasto
    Szczecin