Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
I dlatego napisałem, że jedyne co może zrobić polski konsument żeby sobie polepszyć pod tym względem to więcej kupować. Bo klient panem nie zostanie z nadania przez dekret rządowy czy prawo, tylko może sobie na ten status zarobić dając zarobić. Zgodnie ze słynnym hasłem reklamowym często widzianym w USA "the more you buy the more you save!" Czyli im więcej kupujesz tym więcej oszczędzasz. Co jednak trudno wytłumaczyć współmałżonkom.
Każdy kij ma dwa końce. Pamiętaj że zadowolony klient może przyprowadzić 20 innych, a niezadowolony zabrać 80 do konkurencji. Niestety w Polskich realiach kategoryzuje się klienta na lepszy i gorszy sort (skąd my to znamy). I tak o to jak nie kupujesz 1DX to nie jesteś klientem godnym uwagi. Sprzedawca nie patrzy na to że dziś możesz kupić chińską lampę a jutro możesz przyjść po 5d mkIV. Jak zostanę olany przez sprzedawcę pójdę gdzie indziej. Dam zarobić komu innemu. Niestety Polskich handlarz myśli inaczej... nie ten to inny przyjdzie i kupi, ale to się powoli kończy, ludzie już od jakiegoś czasu szukają opinii i nie tylko w dziedzinie foto. A nie zawsze jakość obsługi idzie w parze z ceną...