Pokaż wyniki od 11 do 20 z 56

Wątek: Lampa YN685 vs YN-600EX do c80d

Widok wątkowy

  1. #11
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    273

    Domyślnie Odp: Lampa YN685 vs YN-600EX do c80d

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Bo powinieneś. Jak chcesz uniknąć takiego ryzyka to kupujesz z odbiorem osobistym. Wszystko w tym temacie.
    Przy okazji. Wątpię, że udowodniłeś im, że wysłali tobie pękniętą plazmę. Problem najpewniej pojawił się w trakcie transportu.
    Są pewne rzeczy, których kupowanie z wysyłką zawsze będzie obarczone ryzykiem. Telewizory LCD i np. pralki czy lodówki to jedne z nich. Przerabiałem ten temat na własnej skórze.
    Jak sobie kupicie wysyłkowo 1dXII czy 5DIII lub obiektyw za kilka tysięcy to weźcie pod uwagę co może się z nim dziać podczas transportu:
    https://www.youtube.com/watch?v=HHSRllKdVes
    ok, czyli Aptur po prostu należysz do osób które podporządkowują się sprzedawcom i niestety obniżają poziom obsługi sprzedażowej. Oczywiście, że sklep w tamtym wypadku polubownie zwrócił mi pieniądze, wiedząc, że w procesie poniesie dodatkowe opłaty. Co do wskazanej przez Ciebie "powinności" oglądania przy kurierze to jest nic innego jak zwyczajna "polaczkowość" sprzedawców i pobłażliwość klientów wychowanych w PRL (gdzie sprzedawca był panem), albo przez system wartości wynikający z tegoż systemu.
    Wracając do mojej sprawy z plasmą, wystarczyło napisać wprost, że odpakowanie było niemożliwe ze względu na właściwości pogodowe, na które wedle producenta sprzętu przedmiot transakcji nie mógł być narażony. Kurier nie ma zaś obowiązku wniesienia do domu. Potem kilka razy wysłuchałem bzdur na infolinii... raz zlekceważono moje pismo, a potem kiedy już ruszałem do sądu nastąpił zwrot (miałem jeszcze jedno pewne rozwiązanie, które przeniosłoby problem na sklep ale było na granicy przyzwoitości). Takie życie w kraju, gdzie nie ma konkurencji, a konsument nie zna swoich praw.

    Aptur a co do odbioru osobistego, to z niego korzystam tylko w Saturnie i MM w przypadku większych zakupów, ponieważ jak coś jest nie tak to kupując przez Internet zawsze mogę zwrócić, a przy odbiorze osobistym odeślą mnie z kwitkiem do serwisu.

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Miałem już kiedyś taką sytuację, dotyczyła Tamrona 17-50, było zgniecione pudełko i pęknięty pierścień z przodu obiektywu. W takich sytuacjach trzeba odpakować paczkę przy kurierze, zresztą każda moja paczka jest oklejona naklejką "Sprawdź zawartość przy kurierze". Klient dostał nowy obiektyw, DHL zwrócił mi kasę. Jak zgłosisz uszkodzenie po odjeździe kuriera to jaka jest pewność, że obiektyw nie został upuszczony podczas wypakowywania z pudełka? Żadnej. Zreszą ja zawsze jak kupuję coś to sprawdzam od razu paczkę przy kurierze. Mam naszykowany nożyk i 20 sekund kurier poczeka, taki ma zresztą obowiązek jeśli się go o to poprosi.
    no właśnie czyli Polski standard - kupujący sam sobie połamał sprzęt :P Dlatego wolę ebay i paypal - tam takich problemów nie ma. Z góry zakładają, że konsumenci nie niszczą sobie nowego sprzętu. Ja nie otwieram, bo nie mam czasu się bawić w takie sprawy, a często recepcja odbiera mi paczki.

    Cichy ja wiem, że jesteś sprzedawcą i pewne rzeczy są dla Ciebie niewygodne, ale bądźmy tu uczciwi - kupując w UE też odliczysz vat.


    EDIT:

    Cichy trochę przemyślałem temat i w sumie nawet się Tobie nie dziwię. Problem nie leży po Twojej stronie tylko dystrybutorów i ich polityki.
    Ostatnio edytowane przez Janeek ; 18-10-2016 o 13:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •