Nie wiem jak ten, ale Fuji X-Pro1 to ponoć matryca Sony.
Nie wiem jak ten, ale Fuji X-Pro1 to ponoć matryca Sony.
T17-50/2.8, C85/1.8, pleśniaki.
Pro1, XE1, XM1 to ta sama matryca Xtrans. Nie wiem, kto ją produkował.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Akurat jest w nim taka oddzielna funkcja (od 6 minuty):
https://www.youtube.com/watch?v=z0If-yw2AOI
No to się koledzy z Canona dokładnie o rok spóźnili (przynajmniej w moim wypadku).
Gdyby toto się pojawiło rok temu, pewnie teraz nie był bym ogromnie szczęśliwym posiadaczem A6300 z już całkiem pokaźnym systemikiem.
Przynajmniej jakaś tam konkurencja będzie
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
Mnie ciekawi czy ma clean video po HDMI? Nigdzie nie znalazłem informacji.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
na optycznych piszą "migawka z elektroniczną pierwszą kurtyną i mechaniczną drugą kurtuną"
Whose motorcycle is this? It's a chopper baby. Whose chopper is this? It's Zed's. Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead.
Poza naleśnikiem 20mm to szklarnia ciemna jak noc polarna. Niby można przelotkę i na ten przykład EF-S 17-55 ale za cenę M5 i konwertera można kupić 80D .. to ja wolę.
CANON EOS 5D MK II, 24-70 F2.8L, Speedlite 580 EX II.
No właśnie, sprowadzamy się do tematu szkieł do tego cuda, a raczej ich brakiem. Czyżby skończyło się na używaniu Sigm po przelotkach ? Nawet nic jasnego nie zapowiedzieli... Czyli taka zapchajdziura ta puszka z ciemnymi kitami.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Liczą na to że adapter na EF zalatwi sprawęi podpinaj eLki
SONY