-
Pełne uzależnienie
Odp: Naprawdę Canon? Szkoda gadać!
A czym się różnią buty od aparatu, lub nawet samochodu, w kontekście poziomu obsługi klienta? W obu przypadkach ma być odpowiedni i w celu zadowolenia, a nie zbycia. (Akurat mam na pieńku z firmą e-obuwie za sposób załatwienia reklamacji; skutek ich dennego działania jest taki, że już nikt z mojej rodziny nie kupi tam butów, a żona i córka potrafiły.) Firmę poznaje się po tym, jaki ma stosunek do klienta po sprzedaży, a nie jak sprzedaje, bo wtedy każdy do d..y włazi.
W tej chwili zastanawiam się nad kupnem obiektywu i skłonny jestem zapłacić 6% więcej, ze względy na dobrą współpracę w przeszłości.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum