Cytat Zamieszczone przez Janeek Zobacz posta
tu nie chodzi tylko o to, że serwis jest jeden tylko o podejście tego jednego serwisu oraz jego współpracy z canon PL. To Twoje odniesienie do USA jest bezsensu, kraj gdzie konkurencja jest ogromna i sami amerykanie nie są tacy jak Ty czy inni betonowi z tego forum i jak im się canon spier&^%i to więcej tej firmy nie kupią nawet pralki. Dlatego serwis działa tam na zupełnie innych zasadach. W PL dobrym przykładem takiego podejścia jest francuski decathlon. Oni wychodza z założenia, że jak klient jest zadowolony to wróci. Dlatego reklamacji trwa tam 10 minut.
A reklamowany towar wraca na półkę

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
No i co wynika z tej pracy myślowej? Jest jeden serwis fabryczny systemu EOS obsługujący Polskę, kraj o wielkości stanu Nowy Meksyk i ludności ok. 40 milionów. USA ma trzy lokalizacje serwisów fabrycznych, w tym jeden tylko wysyłkowy (nie da się tam wstąpić) na ponad 300 milionów ludzi ze znacznie większym nasyceniem produktami EOS na twarz.
Canon na pewno jest świadom krytycznej sytuacji w Polsce - jak daleko jest do serwisu i na pewno myśli o przeniesieniu serwisu z New Jersey do Wałbrzycha, wtedy będzie sprawiedliwie, po dwa w Polsce i USA.
A jaka jest ilość pracowników w każdym ?