Pokaż wyniki od 1 do 10 z 72

Wątek: Naprawdę Canon? Szkoda gadać!

Widok wątkowy

  1. #11
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    273

    Domyślnie Odp: Naprawdę Canon? Szkoda gadać!

    Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
    No i co wynika z tej pracy myślowej? Jest jeden serwis fabryczny systemu EOS obsługujący Polskę, kraj o wielkości stanu Nowy Meksyk i ludności ok. 40 milionów. USA ma trzy lokalizacje serwisów fabrycznych, w tym jeden tylko wysyłkowy (nie da się tam wstąpić) na ponad 300 milionów ludzi ze znacznie większym nasyceniem produktami EOS na twarz.
    Canon na pewno jest świadom krytycznej sytuacji w Polsce - jak daleko jest do serwisu i na pewno myśli o przeniesieniu serwisu z New Jersey do Wałbrzycha, wtedy będzie sprawiedliwie, po dwa w Polsce i USA.
    tu nie chodzi tylko o to, że serwis jest jeden tylko o podejście tego jednego serwisu oraz jego współpracy z canon PL. To Twoje odniesienie do USA jest bezsensu, kraj gdzie konkurencja jest ogromna i sami amerykanie nie są tacy jak Ty czy inni betonowi z tego forum i jak im się canon spier&^%i to więcej tej firmy nie kupią nawet pralki. Dlatego serwis działa tam na zupełnie innych zasadach. W PL dobrym przykładem takiego podejścia jest francuski decathlon. Oni wychodza z założenia, że jak klient jest zadowolony to wróci. Dlatego reklamacji trwa tam 10 minut.
    Ostatnio edytowane przez Janeek ; 06-09-2016 o 21:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •