Cytat Zamieszczone przez sfw Zobacz posta
Gdzie tu problem ktoś powie? Wszystko przecież Ok, wymienione i to na gwarancji. No właśnie, wszystko było Ok do momentu
gdy nie padła wymieniona wcześniej na gwarancji kolejna migawka, serwis odmówił jej wymiany w ramach gwarancji(padła po 190tyś klapnięć)
gdyż stwierdził, że już raz wymieniona tejże nie podlega. Ok mówię, ale jak to wygląda w świetle gwarancji na migawkę
400tyś klapnięć którą ponoć ten model jest objęty? (łącznie dwie niby nowe migawki nie przekroczyły tej wartości)Pan technik stwierdził,
że jest tylko technikiem i na to mi nie odpowie bo się na tym normalnie nie zna. Napisałem do Canon Polska zapytanie i od tygodnia głucha
cisza.
Po wymianie migawki dostałeś na pewno jakiś dokument gdzie powinna być informacja jaką gwarancję tobie udzielają na ową usługę. Jaki termin gwarancji jest tam uwzględniony?
Cytat Zamieszczone przez sfw Zobacz posta
400tyś klapnięć którą ponoć ten model jest objęty? (łącznie dwie niby nowe migawki nie przekroczyły tej wartości)
Masz jakieś konkretne info od producenta na ten temat?