Obraz z 5D2 ma tendencję do wpadania magenty a 5d3 do zieleni. Do tego rożne szkła i wyciaganie cieni potrafi wiele namieszać. Polecam zrobienie dobrych profili do konkretnej puszki jak i kłopotliwych szkieł.
Obraz z 5D2 ma tendencję do wpadania magenty a 5d3 do zieleni. Do tego rożne szkła i wyciaganie cieni potrafi wiele namieszać. Polecam zrobienie dobrych profili do konkretnej puszki jak i kłopotliwych szkieł.
Marki trzy.
Przecież ta fotka jest przepalona dlatego cienie uciekajá w zieleń. Uwydatniło to rownież chromatic aberration.
Ostatnio edytowane przez chrisNI ; 04-08-2016 o 23:42
To była jedna z wielu przyczyn zmiany 5D MK III na starsze body przeze mnie... jeśli każdą fotę miałem za każdym razem retuszować do realnego koloru to było to coś nieakceptowalnego dla mnie.
Znaczy się zmieniłeś na jakie? mark II?
Faktem jest, że praktycznie każda piątka generuje obrazki z większymi lub mniejszymi różnicami w kolorach. Ideałem dla mnie pod tym względem było klasyczne 5D.
Co do wyżej podanego przykładu to niestety nie jest on dla mnie wyznacznikiem. Wygląda jakby kolego mocno wyciągał ekspozycję a wtedy mogą się dziać różne rzeczy z kolorami i AC co zresztą obrazuje zdjęcie.
Ostatnio edytowane przez aptur ; 08-08-2016 o 11:00
Jest takie powiedzenie, że z "czegoś bata nie ukręcisz", pokazany przykład jest tym czymś, nie aparatu bym się czepiał ale warsztatu, który wymaga jak widać jeszcze trochę pracy.
Pisząc wprost, zdjęcie jest do wywalenia, nie ma co się nad nim pochylać.
Ostatnio edytowane przez 7four ; 08-08-2016 o 13:47
Przy takiej kontrze z okna trudno uzyskać dobry obraz w cieniach wyciąganych z "czarnej dziury"![]()
Parę fotek: http://biodar.flog.pl/