Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

    Witajcie,
    od niedawna posiadam 70D i chciałem go połączyć przez WiFi z EOS Utility. Mam Windowsa 10. Udało mi się to uczynić, ale aparat co jakiś czas zrywa połączenie.

    Gdy kopiuję zdjęcie z aparatu na dysk po WiFi, kopiuje się ok 3-4 zdjęcie i wyskakuje okienko informujące o tym, że połączenie zostało zerwane a na pomocniczym wyświetlaczu 70D miga ikonka WiFi, po paru sekundach się stabilizuje i połączenie jest odtworzone.

    Czy miał ktoś kiedyś taki problem? Przez połączenie kablowe wszystko działa bez problemu, jednakże zależy mi na połączeniu WiFi.

    Z góry dziękuję za wszelką okazaną pomoc
    Pozdrawiam
    Paweł

  2. #2
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    30

    Domyślnie Odp: Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

    U mnie wszystko w porządku, nie miałem nigdy takich problemów (70D i Win10). Daleko do routera? Mieszkasz w bloku? Może jest więcej sieci sąsiadów na tym samym samym/sąsiednich kanałach? Przeskanuj, np Wifi analyzerem (android) czy inSSIDerem pod Win. Jak jest tłoczno to może warto zmienić kanał swojej sieci tak żeby był odstęp powiedzmy trzech od innych sieci.

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    3 608

    Domyślnie Odp: Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

    Dawno już z tym nic nie robiłem, ale podejrzewam, że masz po prostu na 70d ustawione wyłączanie po określonym czasie nieaktywności i stąd rozłączenia Wi-Fi...

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    30

    Domyślnie Odp: Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

    Rozłaczanie wifi w trakcie kopiowania raczej nie wskazuje na brak aktywności, zwłaszcza że po chwili łączy się z powrotem.
    Ostatnio edytowane przez macmathys ; 23-07-2016 o 15:16

  5. #5

    Domyślnie Odp: Canon 70D - zrywanie połączenia WiFi

    Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

    Temat się rozwiązał - okazało się, że winowajcą jest marny router UPC. Po podłączeniu do jakiegokolwiek innego (Linksys, D-Link czy nawet AP w telefonie) działa bez zarzutu i nawet nie myśli o rozłączaniu.

    Dziękuję
    Paweł

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •