Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Wątek: Ctj #1398

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie Odp: Ctj #1398

    Cytat Zamieszczone przez p0m Zobacz posta
    walnę głupotą pewnie - to służy do zasilania zwrotnic? a raczej - służyło...
    Też tak myślałem, ale nie.

    --- Kolejny post ---

    Do rozmrażania zwrotnic.[/QUOTE]

    To jest prawidłowa odpowiedź. Nie wiedziałem do wczoraj,że tak się rozmraża zwrotnice. Kiedy to się włącza buchają płomienie jakby się tory paliły. Chyba lepsze niż elektryczne rozmrażanie. Zadajesz następną!

    This Is The Awesome Way Railroads Keep Tracks Warm In Winter



    I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.

  2. #32
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 821

    Domyślnie Odp: Ctj #1398

    Myślałem, że na stacji jakiś funkcjonariusz chodzi z miotaczem płomieni, tak sugerował ten długi czarny wąż. Ale to jest lepsze i takie amerykańskie.
    Wkrótce coś zadam.

  3. #33
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 146

    Domyślnie Odp: Ctj #1398

    Tylko Amerykańce mogli coś takiego wymyślić! Śmiem wątpić, czy lepsze od EOR. Na pewno dużo bardziej upierdliwe w obsłudze, ale pewnie tańsze
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  4. #34
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2015
    Miasto
    WN
    Posty
    374

    Domyślnie Odp: Ctj #1398

    U nas, to jest w Europie, stosuje się elektryczne grzałki do rozjazdów.
    A słyszałem, jak w czasach słusznie minionych próbowano odśnieżać tory na stacji Warszawa Praga z zastosowaniem silnika odrzutowego. Śnieg z torów schodził razem z podkładami i podsypką

  5. #35
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 203

    Domyślnie Odp: Ctj #1398

    Cytat Zamieszczone przez chester_jds Zobacz posta
    U nas, to jest w Europie, stosuje się elektryczne grzałki do rozjazdów.
    w Holandii sa podgrzewane zwrotnice. hamerykanskie. takie wypasione, ze jak tylko przyjda mrozy, to te podgrzewacze zamarzaja i g* dziala
    a pasazerowie kwitna na dworcach, czekajac az coskolwiek pojedzie...

    no ale nie wszedzie moze byc Szwajcaria, ze przy -30C i 15% podjazdach kolej jezdzi wedlug zegarka w Holandii kazdy poranny przymrozek "ponownie zaskakuje drogowcow" a dodatkowo lokalne PKP dzielnie sklada bron gdy tylko pojawia sie grozba surowych warunkow zimowych (tak z 1cm sniegu lub -1C) a i jesien daje im w kosc mocno, bo liscie leza na torach i ich wysprzatanie na odcinku w sumie jakichs przerazajacych 30km przekracza mozliwosci kolei...
    www albo tez flickr

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •